Jump to content
WelociapcioR

WelociapcioR zbanowany przez BloodLine_ (sprawdzić: 13.02.2020)

Recommended Posts

Nick: WelociapcioR

Serial: A1CDA11A84F44FE9F812CD7C1D8958B3

Staż na serwie: Gram na serwerze od 4 lat i mam przegrane ok 450h

Nick admina: BloodLine_

Powód zbanowania: Bug w grze 

Krótki opis sytuacji: Zostałem zbanowany prze bug na serwerze który przy sprzedaży pojazdu prze zemnie nie dał pojazdu drogiej osobie a mi dał pieniądze 

Dowody: .

Link do poprzedniego podania: .

Coś od siebie: Ja jestem gotowy oddać całe pieniądze za messe, mam dość duży staż na tym serwerze i nie chce kończyć przygody z tym serwerem przez bug i jakieś marne 20k 

Edited by WelociapcioR
  • XD 4
  • +1 1

Nie po prostu niech admin przeniesie mese na moje konto i po sprawie 

ja za nią zapłaciłem więc nie widzę tutaj żadnego problemu

bo nie chce robić tak że ty mi oddasz kasę i będę dalej szukać auta które mogę kupić, bo marnuje przez to swój czas skoro kupiłem te auto niech mi je admin przeniesie i po sprawie

• Like 1
  • Thanks 1

Ale ja nie mam tej messy już, dlatego wolał bym pieniądze 

Tak btw to mi przy kupnie pojazdu nie powiedziałeś że napisałeś komendę ,,dajkase" tylko ja myślałem ze coś się zbugowało  

Bo dopiero teraz przeczytałem twoją skargę 

ale mnie nie interesuje co ty byś wolał chcesz powiedzieć że sprzedałeś pojazd mimo że od ciebie go kupilem i napisałem od ciebie skarge

nie interesuje mnie to  nie chce pieniędzy masz odzyskać auto i mi je dać tak jak to miało byc od początku :)

Kupiłem pojazd więc go oczekuje fakt pomyliłem się ale wiedzialeś o tym i zamiast oddać mi pojazd ty go jeszcze sprzedałeś

Zabawne 

Oczekiwania: Moje są takie jeśli nie oddasz mi auta bo nie chce pieniędzy powinieneś zostać zbanowany permanentnie za oszustwo podczas sprzedaży bo mam prawo się pomylić 

I jeszcze kłamałeś od razu po kupnie minute po tym że ty niby nie masz tej mesy mimo że nią jechałeś naprawdę jesteś zabawny