Jump to content

Kamikaze*

Player
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

687 Świetny Gość!

About Kamikaze*

  • Rank
    Ken Rosenberg
  • Birthday 05/13/2008

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Localization
    Elo elo

Recent Profile Visitors

6325 profile views
  1. Co BloodLine juz nie rcon xD? no to juz ten serw chyba nie pozyje

  2. @robiesiankosiemanko Ja gralem moj kolega i kuzyn kolegi wiec tak czy siak 3 osoby
  3. Witam Dnia 2020-09-9 po wejsciu na serwer mojego kolegi (v-lidera dizelka) zauwazył on że nie ma naszej organizacji W organizacji było 4osoby GreenCaravan,Dizelek121,Kamikaze*, @Multi_Fox czy mogłbym prosic o rozwiazanie tego problemu ponieważ ta organizacja ma już aż 8-9miesięcy więc prosze o odpowiedz
  4. ,,Wstyd mi czasem za to ze jestem freestylowcem''

    1. zeluch_

      zeluch_

      nadajesz sie baranom jaja huśtać 

  5. 15 20graczy   na serwerze rekord?

    1. Abella.Danger

      Abella.Danger

      juz nudne to sie robi jak ciagle widac takie statusy, kazdy wie ze serwer sie wyjebal na plecy wiec po co drazyc temat 

  6. a co jesli nas gra na pylu po 300-400 osob ale przekierwujne nas wszystkich na pdzielne serwery ? jak jest ich tak z 3-4 a na glownym pokazuje tylko tak malo mhm

    1. Show previous comments  12 more
    2. szczotka2137

      szczotka2137

      a co jesli jestes zjebem

    3. |MALINA|Arizona

      |MALINA|Arizona

      tej, też za nim nie przepadam ale go nie obrażam dobra, sio

    4. |Szalony.|

      |Szalony.|

      kamikaze pilnuj sie bo cie Mońka żywcem zakopie

  7. Road to 5miesiecy odkąd gracz nie odebrał pojazdu a 3odkąd adminisrtracja nie reaguje

  8. Ktoś pomoże? niedługo mija już 3miesiąc a 5 odkąd gracz zamówił
  9. w głowie myśli mam kiedy skończy się ten stan gdy już nie będę sam
  10. O BloodLine zaczyna prace w dziale serwer widac administracja pomocna

    1. Show previous comments  18 more
    2. o.

      o.

       

      @Tobiasz3568 ja tylkko napisalem to co jest w wikipedii nbie chcialem cie obraazic bron boze!

    3. Grzybor

      Grzybor

      @LukiSteave siema lukistewe moge autograf

       

    4. Piston.ADHD

      Piston.ADHD

      Dobrze Tobiasz, ciśniesz

×
×
  • Create New...