Jump to content

SoBcZi.*

Premium
  • Content Count

    390
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

928 Świetny Gość!

About SoBcZi.*

  • Rank
    Luis Lopez
  • Birthday 12/24/2000

Komunikatory

  • Steam
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198172389722/

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Localization
    Las Angeles - Obok Plaży
  • Zainteresowania
    Tosty, herbata i żona kolegi Darka, Monika.

Game Account

  • Faction
    Policja
  • Faction rank
    Aspirant

Recent Profile Visitors

3263 profile views
  1. Czy to Ptak? Czy to Samolot?! Nie to kolejny artykuł wleciał w dział Redakcji Prasowej! Zapraszam! ❤️ [LINK W KOM] 

  2. Na jakich pojazdach i jak wyglądają one w innych odsłonach gry wzorowali się twórcy Grand Theft Auto San Andreas? Przybliżmy ten temat razem! Naszą podróż po świecie motoryzacji z GTA rozpoczniemy od zapoznania się z historią wirtualnych firm tworzących dany pojazd, dokładnie firm takich jak - Grotti, Vapid oraz Karin, zacznijmy od pierwszej z nich i sprawdźmy jakie pojazdy były wykorzystywane jako wóz dla twórców GTA! Grotti - Producent pojazdów wodnych oraz lądowych wzorujący się na Ferrari, występuje on w Grand Theft Auto San Andreas, Grand Theft Auto V oraz Grand Theft Auto IV, logiem marki w San Andreas jest Zając unoszący się do skoku, zaś w GTA IV jest to siedzący koń. Salony pojazdów możemy znaleźć tylko w odsłonie z epoki 3D oraz w jednej z odsłon w jakości HD. W GTA San Andreas możemy dilera pojazdów spotkać w Rodeo w Los Santos, natomiast w GTA IV w Middle Park East, na wyspie Algonquin. W Grand Theft Auto III nie mogliśmy spotkać żadnego z salonów czy uświadczyć obecności loga, lecz mogliśmy spotkać sam pojazd, pojazd, którym jest Cheetah. Pojazdem występującym pod logiem zająca (w GTA SA jest Cheetah, pojazd z kategorii supersamochódów wzorowany na Ferrari Enzo, Ferrari P4 lub P5 oraz Spana GTA Spano, w uniwersum 3D przypomina zaś Ferrari Testarossę. Cheetah posiada silnik V10 umieszczony z tyłu - przyśpieszenie i prędkość są bardzo dobre, samochód nie jest przystosowany do Dirftu ze względu na dużą masę oraz długość wozu, przy większych prędkościach często się nim wchodzi w zakręty. Pojazd ten możemy spotkać w Rodeo w Los Santos lub The Strip Spinybed, Prickle Pine, Old Venturas Strip, rzadziej jeździ w pobliżu domków jednorodzinnych w Paradiso w San Fierro. Do serii Grand Theft Auto V, Grotti nadal produkuje Cheetaha lub inne pojazdy, takie jak, Turismo (które występuję we wszystkich częściach GTA) czy też z Piątki, Carbonizzare, jeśli chodzi o pojazdy wodne, ściśle jest to sportowy Jetmax lub Squalo. W Serii piątej kultowej gry samochód przypomina bardzo mocno Ferrari Enzo, do którego części też zostały zapożyczone z Koenigsegg CCX/Agera, posiada także sporo elementów Spany GTA Spano. Pojazd wygląda nowocześnie i sportowo, według strony sprzedającej pojazd w GTA V (Legendarymotorsport.net) jest to prototypowy samochód sportowy wyprodukowany przez Grotti na początku lat 70. Vapid - Amerykański producent pojazdów, którego możemy uświadczyć w odsłonach takich jak, GTA IV, GTA Chinawars oraz Grand Theft Auto V. Marka bazuje na marce Ford, choć nie tylko, również na, Chevrolecie, Dodge i Land Roverze. Vapid jako jeden z nielicznych jest największą firmą produkującą pojazdy w Grand Theft Auto IV oraz Grand Theft Auto V. Firma powstała głównie w 1942, została założona przez Isaac'a Rockera, wirtualnego przedsiębiorcę i jednego z przyjaciół Lestera Cresta, przyjaciela Micheala De Santy. Pojazdy marki Vapid są wzorowane na realnych pojazdach, prostym przykładem są radiowozy wykorzystywane przez LSPD (Los Santos Police Department) oraz SASD (San Andreas Sheriff Department). Pierwszym z radiowozów jest Police Cruiser wzorowany na Fordzie Crown Victoria, drugim pojazdem jest Police Interceptor wzorowany na Fordzie Taurusie. Jednym z wozów wykorzystywanym przez Szeryfów w GTA V prócz Police Cruiserów jest Police SUV, który występuje w Grand Theft Auto SA występuje pod nazwą Police Ranger. Policja na naszym serwerze wykorzystuje je do patroli po nierównych terenach oraz na terenach nieosiągalnych przez zwykłe radiowozy. Z przodu SUV-a znajduje się duży plastikowy zderzak, tzw. popychacz, nie tylko Departament Policji z Paleto Bay lub Blaine County wykorzystuje Grangery w swoich działaniach, przez to żę pojazd posiada relingi dachowe, które pozwalają zawiesić się członkom NOOSE (SWAT) na boku pojazdu, jest to podobny typ pojazdu wykorzystywanego przez zespoły SWAT w Los Angeles - LASD Chervrolet Suburbans. Wszystkie pojazdy wykorzystywane przez służby mundurowe w Grand Theft Auto V, czy to LSPD czy też SASD lub NOOSE są wzrowoane na realnych pojazdach z Los Angeles, różnią się system oświetlenia (inna forma belki świetlnej na dachu pojazdu), lecz nie zawsze, oraz herbem na przednich drzwiach każdego z wozu, ostatnie dwie cyfry numeru bocznego (nad lewym lub prawym nadkolem z przodu pojazdu) oznaczają kryptonim, który znajduje się na dachu oznakowanych radiowozów. Radiowozy tego typu są wykorzystywane przez patrole K-9 można również spotkać takie patrole w Fordach Crown Victoria, czyli dla przewodników ze swoimi pociechami na czterech łapach wytresowanymi do szukania broni, narkotyków itp. Następnym znanym pojazdem jest Bullet, który również został wyprodukowany przez producenta samochodów Vapid, ciekawostką jest fakt, że istnieje firma autobusowa w serii GTA pod nazwą Bullet, autobusy z jej logiem oraz nazwą możemy spotkać w Grand Theft Auto Vice City, Grand Theft Auto III, oraz Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Firma posiada kilkanaście autobusów oraz autokarów, tylko autobusy posiadają widoczne logo na lewym lub prawym boku, nie można znaleźć ich w ruchu AI. Pojazd występuje w GTA San Andreas, V oraz wersji Online GTA V, najprawdopodobniej jest wzorowany na Fordzie GT, przyśpieszenie, prędkość, prowadzenie i hamowanie są prawie najlepsze w całym GTA San Andreas jest w kategorii pojazdów sportowych (czyli najlepszych), jest on 3 najlepszym pojazdem w Grand Theft Auto San Andreas zaraz po Infernusie oraz Turismo, zajmuje on również ex aequo jedno miejsce wraz z Super GT i wyżej wspomnianym Cheetahem, jednym problemem jest słaba wytrzymałość zderzaka na uderzenia, szczególnie przy większej prędkości, Bullet posiada silnik o mocy V6, umieszczony centralnie za kierowcą i pasażerem, jest pojazdem dwuosobowym, posiada również napęd na tylne koła. W Grand Theft Auto Pięć również występuje Bullet, lecz pod zmienioną kategorią pojazdów, jest to supersamochód, posiada średnie przyśpieszenie oraz prędkość maksymalną, ma on również bardzo słabe hamulce, które są zagrożeniem przy większej prędkości, zapomniałem dodać, że jest to Średniej Klasy Supersamochód, model pojazd mogliśmy już spotkać w Grand Theft Auto IV, w dodatku Ballada o Geju Tonym, względem tamtej wersji natomiast przeszedł jedynie kosmetyczne zmiany. W GTA SA możemy spotkać go na parkingu przy szkole jazdy w Doherty (San Fierro) po ukończeniu jej na srebrny medal, oraz przy Burger Shocie w Juniper Hollow gdzie tam natomiast jest w tej samej kolorystyce (szary z brązowym pasem). Kolejny pojazd to Sultan, parametry Sultana są bardzo dobre pojazd ten, jest jednym z najszybszych w grze (najszybszym spośród pojazdów czterodrzwiowych). Napęd na cztery koła powoduje mniejsze prawdopodobieństwo wypadnięcia z drogi. Ogólnie, Sultan jest bardzo dobrym pojazdem do wyścigów, pościgów policyjnych, strzelanin (jest czteromiejscowy), jak i spokojnej jazdy po mieście. Pojazd jest wykorzystywany przez funkcjonariuszy San Andreas Police Departament na naszym serwerze. Pojazd ma duże możliwości tuningu w warsztatach, możemy go stuningować montując różnego rodzaju felgi, od Ahabów do Offroadów oraz 5 różnego rodzaju Paint Jobów, możemy też zamontować wloty na dach oraz spojlery. Samochodami tymi poruszają się zazwyczaj członkowie gangu Triady. W Grand Theft Auto V, pojazd znajduje się na stronie legendarymotorsports.com, możemy tam kupić pojazdy, które są w kategorii supersamochodów, rzadko się zdarza, że pojazd znajdziemy na drogach w tuningu wizualnym, najczęściej możemy go spotkać w Richman lub pod Los Santos Customs. Karin – producent pojazdów, występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Jest wzorowany na marce Toyota. Logo firmy przypomina logo Kii. Przypomina mieszankę trzech samochodów: Lexusa IS z lat 1998-2004 (przód), Mitsubishi Lancera Evolution z lat 1998-99 (tył i boki) i Subaru Imprezy GD z lat 2001-2005 (całość). Tak jak w GTA: San Andreas, jest szybki, ma dobre przyspieszenie i dobrze się go prowadzi. Jest napędzany silnikiem V6, tak samo, jak wyżej wspomniany Bullet. W GTA IV, występują trzy warianty Sultana: zwykły, zmodyfikowany i Sultan RS. Pierwsze dwa są czterodrzwiowymi sedanami, trzeci – dwudrzwiowym coupé. Na tym zakończymy pierwszą część porównaniu samochodów GTA San Andreas z Grand Theft Auto V oraz realnego przykładu. Dziękujemy za zapoznanie się z naszym artykułem, życzmy udanego tygodnia! Dla Redakcji Prasowej K69-News Starszy Redaktor - @SoBcZi.* Młodszy Redaktor - @|SAPD|Szafa.Hee?!
  3. Dzięki za miłe słowa i za tą paruwe to w łeb dostaniesz! Trzymaj się i powodzenia w życiu realnym.
  4. Zapraszam do zapoznania się z artykułem o mojej pasji! ❤️ [LINK W KOM]

  5. Air Soft Gun, zabawa dla dużych chłopców i nie tylko! Air Sof Gun, w skrócie ASG, podstawowym celem w grze jest trafienie przeciwnika plastikową, najczęściej niepowodującą obrażeń, plastikową lub metalową kulką o wymiarach 6 mm, rzadziej 8 mm. Scenariusze gry zazwyczaj naśladują fikcyjne bądź historyczne działania wojenne, policyjne lub potyczki oddziałów paramilitarnych. W czasie rozgrywki obowiązuje zestaw zasad bezpieczeństwa spisanych w tzw. prawie ASG. Najważniejszą z nich jest obowiązek używania okularów ochronnych. masek na twarz, czy też hełmów lub bejsbolówek. Ustalenia szczegółowe zasad trafienia, czasu powrotu do gry, warunków zwycięstwa itp. zależą od typu rozgrywki. W czasie rywalizacji gracze stosują taktyki przypominające taktykę wojskową, czyli między innymi, Taktykę Czarną, Zieloną lub Wodną, w zależności od położenia pola bitwy, jednak dostosowane do specyfiki replik jak zasięg czy nieprzebijalność zasłon, trzeba pamiętać, że nie z każdą bronią możemy wejść na strefę zabawy, broń musi być sprawdzona, że posiada wymaganą moc wylotową kulek. Wymagany osprzęt do gry: Plastikowe okulary lub gogle - Podstawowa ochrona na oczy, które są bardzo narażone podczas zabawy, każda kulka lecąca w kierunku twarzy może nas pozbawić wzorku. Maska na twarz - Maska zwana "Stalkerówką" lub Mesh Mask, która w połączeniu z okularami są bardzo dobrą ochroną twarzy. Wypadki podczas gry mogą spowodować poważne skutki, rany na naszej skórze. Czapka taktyczna - Czapka potrzebna jest do ochrony głowy przed różnymi gałęziami lub małymi kawałeczkami gruzu w budynkach, które są rozsypywane do lepszego i realniejszego wczucia się w klimat gry, czy latającymi nad naszymi głowami kulkami. Oczywiście czapkę można zamienić na hełm lub kapelusz rybacki. W grze wyróżniamy kilkanaście typów i rodzai gry, między innymi, przyjrzyjmy się im bliżej i zapoznajmy się z nim od strony teoretycznej: CQB - Close Quarters Battle, inaczej walka w terenie zamkniętym np. Stare opuszczone przygotowane do gry fabryki na obrzeżasz miasta, gdzie możemy uświadczyć małe korytarze lub pomieszczenia. Są różnego rodzaju pola walki w niewielkiej odległości od np. małe, specjalnie stworzone miasteczka imitujące wojnę lub inwazję Zombie czy po wybuchu bomby atomowej. Głównym przykładem jest tryb, Zakładnik (z ang. Hostage) gdzie jedna drużyna wciela się w jednostki Antyterrorystyczne ze Stanów Zjednoczonych np. SWAT (Special Weapons And Tactics) lub Polskie SPAP (Samodzielny Pododdział Antyterrorystyczny Policji). Do gry na terenie zamkniętym można wykorzystywać broń o małej ilości FPS (mocy wylotowej), czyli broń krótka lub pistolety maszynowe również o małej mocy. Tak jak w każdym z trybów bardzo ważne jest nasze bezpieczeństwo, najważniejsze są okulary ochronne. Strzelanka - Najbardziej klasyczny tryb ze wszystkich podczas gry w Air Soft, polega on na wyeliminowaniu przeciwnej drużyny, tzw. Team Deathmach lub też Capture The Flag oraz jak wyżej wspomniane odbicie zakładnika na otwartym terenie. Na polu bitwy możemy zauważyć dużą ilość osłon, które są dość prowizoryczne, ale dają swój klimat i dobrą protekcję naszego ciała. Ten tryb charakteryzuje duża ilość dynamiki i jej czas trwania, co przy dużej ilość osób może trwać nawet do kilkunastu godzin. Tereny do tego trybu są dostosowane do broni długiej oraz krótkiej jednocześnie, na niektórych polach można również spotkać Snajperów, którzy mają już swoje miejscówki, ale nie tylko snajperzy mogą być nauczeni strefy gry, są tzw. "Miejscowi Weterani". LARP - Z angielskiego oznacza to Life Action Role Playing, ten tryb zabawy skupia się bardzo mocno na fabule, która jest przygotowana przez organizatorów, oraz duży nacisk na ubiór lub stylizację. Prostym przykładem LARP'u jest Zombie, gdzie jedna drużyna wciela się w martwych lub zarażonych, a druga drużyna musi ich wyeliminować, zdarza się również że osoby, które są zaangażowane tylko w tryb LARP są też członkami grup rekonstrukcyjnych i odwzorowują np. Wojny lub okupowanie miasta, i tak samo, jak wyżej, przykładem jednej drużyny jest ucieczka lub zdobycie broni oraz "zabicie" okupantów. MilSim - Kolejna kategoria rozgrywek to MilSim. Nazwa pochodzi od angielskiego określenia Military Simulation, które samo w sobie już wiele wyjaśnia. MilSimy to z reguły najbardziej wymagające rozgrywki, a ich scenariusz powinien pozwolić na możliwie najwierniejsze odzwierciedlenie warunków panujących na prawdziwym polu walki. W praktyce MilSim to często nie tylko strzelanie, ale także przygotowanie taktyki, prowadzenie wywiadu czy organizowanie logistyki. Czas trwania gry nierzadko przekracza 24 godziny ciągłej rozgrywki. W tym czasie zawodnik będzie potrzebować zarówno umiejętności strzeleckich, jak i dobrej kondycji. Scenariusze trudniejszych gier dla zaawansowanych uczestników, mogą ponadto wymagać znajomości survivalu, a nawet wiedzy z zakresu procedur NATO. Biorąc udział w rozgrywkach typu MilSim, należy pamiętać, że ze względu na znaczną długość gry, warto posiadać ze sobą latarkę, odpowiedni zapas jedzenia oraz przede wszystkim wody. Jeśli na terenie, gdzie organizowana jest rozgrywka, znajduje się naturalne źródła wody (można to sprawdzić na mapie), warto wyposażyć się w sprzęt umożliwiający jej uzdatnienie, czyli filtr do wody lub ewentualnie tabletki. Speedsoft - Ostatnimi czasy bardzo znany tryb w ASG, charakteryzuje się ostrą dynamiką, tzw. Rushem oraz agresywną taktyką, pola do gry w tym trybie są małe, co wymusza na graczach bardzo mocne naparcie na przeciwną drużynę. Gracze często się ślizgają, rzucają się i bardzo dużo biegają od osłony do osłony, by zwiększyć swoje szanse, zaleca się małą wagę ekwipunku zawodnika, i lekkie ubranie, czasami wystarczą zwykłe buty z grubą podeszwą oraz kamizelka taktyczna i zwykły polar + ochrona oczu i twarzy, o czym wspomnieliśmy wyżej, w moim przypadku używam pasa taktycznego, który pomaga w przypadkach zagrożenia ze względu na dużą ilość ładownicy, w których można pochować i zabezpieczyć swoje pełne magazynki i nie tylko, można tam umieścić Radiostację oraz granaty wybuchowe, których również używa się do gry w Air Soft Gun. Napędy, których używamy w naszych broniach, są różne, ponieważ możemy ich uświadczyć aż 4, które się różnią i wpływają na moc naszej broni, tak samo, jak gramatura kulek wykorzystywanych do zabawy. Jakie wyróżniamy rodzaje napędów? Odpowiedź jest prosta: Napęd Sprężynowy - Modele, w których przed każdym wystrzałem trzeba ręcznie naciągnąć sprężynę. W tego typu modelach do uzyskania sprężonego powietrza służy zespół cylindra, tłoka i sprężyny – sprężyna rozpędza tłok, który spręża powietrze w cylindrze. Napęd sprężynowy ma zastosowanie nie tylko w najprostszych replikach, lecz często jest stosowany w karabinach wyborowych. W miarę wzrostu trwałości, precyzji i jakości wykonania, cena repliki sprężynowej rośnie nawet do kilku tys. zł. w dużej ilości przypadków jak nie w każdym po wystrzale wszystkich kulek zamek górny, zostaje w tylnej pozycji broni. Napęd Gazowy - (tzw. „gaziaki”) repliki, w których kulki wystrzeliwane są przy pomocy gazu umieszczonego w zbiorniku (najczęściej umiejscowiony w magazynku repliki). Stosowanymi najczęściej gazami są tzw. „green gas” (propan, który w przeciwieństwie do specjalnych gazów nie zawiera smarów koniecznych do konserwacji zaworów zbiornika z gazem) lub CO2. W tym przypadku kulka rozpędzana jest wskutek rozprężania porcji gazu dawkowanej przez zawór. Modele napędzane w ten sposób charakteryzują się zmienną mocą powodowana sprężaniem i rozprężaniem gazu w zależności od warunków użytkowania. Ich główną wadą jest tak zwany syfon – przymarznięcie ruchomych części zaworu powodujące upuszczenie całego gazu za jednym strzałem. Modele gazowe są też nieekonomiczne z powodu ceny gazu i niskiego stosunku liczby oddanych strzałów do ceny gazu oraz skomplikowanej obsługi (konserwacji) systemu. Ponadto przy temperaturach bliskich i poniżej zera repliki o napędzie gazowym przy zastosowaniu najbezpieczniejszego dla nich green gazu, praktycznie nie nadają się do użytku z powodu wyjątkowo częstego efektu syfonu, oraz drastycznego spadku mocy wywołanego właściwościami fizycznymi gazów (wpływ temperatury na rozprężanie gazu). Ten model broni jest przeze mnie wykorzystywany do zabaw własnie w ASG na polach CQB. Napędy Elektryczne – (Air Electric Gun, „AEG”) najpopularniejsze, potocznie zwane: elektrykami, najczęściej spotykane na polach airsoftowych walk repliki broni długiej, w których sprężynę – poprzez przekładnię zębatą – naciąga silnik, z tym wyjątkiem zasada działania jest identyczna, jak w przypadku modeli sprężynowych. Modele charakteryzują się możliwością prowadzenia „ognia” ciągłego, dużym zasięgiem oraz szybkostrzelnością, a także ze względu na dostępność części – dużymi możliwościami tuningu zarówno systemów wewnętrznych broni takich jak - zamki, czy też sprężyny, jak i wizualnego. Inne, również spotykane wyjaśnienie skrótu to Automatic Electric Airsoft Gun. Trzeba pamiętać, że moc takiej broni jest bardzo duża, a co za tym idzie, jest równie niebezpieczna, są też elektryczne bronie krótkie, które są wykorzystywanych przez początkujących graczy, jest to lepszy zamiennik broni sprężynowej, od której każdy praktycznie zaczyna swoją historię Air Softem. Na zakończenie artykułu chciałbym was zaprosić i zarazić moją pasją właśnie jaką jest Air Soft, i możliwe, że kiedyś spotkamy się na dużej masówce, pamiętajcie również o waszym bezpieczeństwie, bawiąc się bronią z tzw. Chińczyka, są one równie niebezpieczne, można stracić wzrok i nie tylko, są przypadki utraty życia przez głupią zabawę bronią na kulki! Dziękuję za zapoznanie się z naszym artykułem oraz życzmy udanego tygodnia! Do realizacji artykułu zostały użyte strony związane z ASG. Dla Redakcji Prasowej K69 News - Starszy Redaktor @SoBcZi.* Młodszy Redaktor @|SAPD|Szafa.Hee?!
  6. Zapraszam do zapoznania się z Nowym Artykułem o Pracy SAPD❤️ [LINK W KOM]

  7. Z kamerą w radiowozie Departamentu Policji w San Andreas, tajniki i zagadki pracy funkcjonariuszy! Dzisiaj zapoznamy was z tajnikami pracy funkcjonariuszy SAPD, jak wygląda ich praca i ich obowiązki? Na początku, odpowiemy na często zadawane pytanie - "Jak dostać się do Policji", odpowiedź jest prosta, posiadając konto na Pylife.pl napisać podanie podczas naboru do Szeregów Akademii San Andreas Police Department i przejść serię szkoleń, przeszkoleń, kursów. Pamiętając, że musimy zadbać o naszą karierę i spełniać wymogi, które są narzucone przez zarząd frakcji. Dzisiejszy dzień spędziłem z funkcjonariuszem Szafą, który zaprezentował nam podstawy pracy w Policji. Służbę czyniliśmy w środku nocy, patrolowaliśmy okolice Las Venturas, autostrady oraz pobliskie miasteczka. Po wstąpieniu w szeregi Akademii i przejściu podstawowych szkoleń możemy zacząć swoją czynną służbę w "leśniczówce", czyli w zielonym radiowozie, który jest przeznaczony do funkcjonariuszy na stopniu Posterunkowego. Obowiązkami policjantów na stopniu Adepta są, kontrole drogowe, zabezpieczenia miejsc zdarzenia typu plama oleju, którym zajmują się nawet osoby na stopniu Podkomisarza oraz wzwyż. Miejsce zdarzenia zabezpiecza się adekwatną techniką blokowania do lokalizacji wypadku. Jak mówi sam Sierżant Szafa,: "Często się zdarza, że gracze nie wiedzą, jakie mamy kryteria do zabezpieczenia dlatego mają do nas żal, że droga jest całkowicie zamknięta.". Funkcjonariusz Szafa znajduje się na stopniu Sierżanta, który już jakiś czas temu zakończył swoją Akademię Policyjną, dzień zaczęliśmy właśnie od zabezpieczenia miejsca zdarzenia, dokładnie plamy oleju na Redsands East, po zakończeniu działań, udaliśmy się na ulubioną pozycję do wykonywania pomiaru przez Szafę właśnie na dzielnicy Redsands East. Wykonywanie pomiaru daje bezpieczeństwo na drodze oraz korzyści majątkowe dla funkcjonariuszy wykonujących ową czynność, czy to jest Strażnik Miejski, czy też Urzędowy Strażnik Miejski lub inny Policjant, nie ma to żadnego znaczenia, kwota otrzymana za jeden mandat jest niezmienna, 15 euro za jednorazowe zdjęcie pojazdu przekraczającego prędkość. Jedną z podstawowych czynności Policji jest również kontrolowanie pojazdów w złym stanie technicznym lub też osób, które złamią jakikolwiek paragraf z Kodeksu Ruchu Drogowego. Podstawowym kryterium do zatrzymania pojazdów do kontroli jest głównie zły stan techniczny pojazdu, czyli dymiący się silnik na czarno lub biało, czyli inaczej, pojazd grożący wybuchem, po zatrzymaniu takiego pojazdu przez funkcjonariusza SAPD są dwie możliwość, upomnienie i prośba o naprawienie pojazdu w najbliższym warsztacie lub otrzymanie mandatu w kwocie 150 euro oraz 3 punkty karne, dla niektórych są to grosze, lecz dla nowych graczy spora suma. To czy mandat zostanie wystawiony, czy też nie, zależy tylko i wyłącznie od Policjanta zatrzymującego dany pojazd. Funkcjonariusza Szafa zatrzymał wraz ze mną gracza, który pracował jako Kurier, został zatrzymany właśnie za zły stan techniczny pojazdu, Mężczyzna poproszony o naprawę pojazdu, odpowiedział, "Naprawię, gdy tylko będę miał taką okazję". Zaraz po kontroli drogowej udaliśmy się na autostradę nieopodal Kamieniołomu Myśliwego (Hunter Quarry), oczekiwaliśmy na osoby właśnie ze złym stanem technicznym, ponieważ takie zadanie miał dzisiaj Sierżant Szafa. Nie czekaliśmy długo na zgłoszenie, radiowóz, którym się poruszaliśmy, został zadysponowany do pożaru domu jednorodzinnego w Palomino Creek, Doszło tam do rozszczelnienia rury ciepła gazowego, która spowodowała pożar, nasz patrol zabezpieczył miejsce zdarzenia oraz zadysponował odpowiednie służby, Państwową Straż Pożarną oraz Zespół Ratownictwa Medycznego. Z tego, co się dowiedziałem od Szafy, mężczyzna zmarł na miejscu zdarzenia. Po zakończeniu działań, po poinformowaniu dyspozytorni o aktualnym stanie akcji udaliśmy się na Komendę Główną Policji gdzie Sierżant Szafa, zakończył swoją nocną zmianę. Dziękujemy za pozwolenie spędzenia i zapoznania się z pracą Funkcjonariusza Policji na naszym serwerze. Sam zdążyłem zauważyć, jaka to jest odpowiedzialna oraz niebezpieczna praca. Osobiście zapraszam do szeregów San Andreas Police Department, dziękujemy za zapoznanie się z naszym artykułem oraz życzmy udanego tygodnia! Dla Redakcji Prasowej K69-News: Starszy Redaktor @SoBcZi.* Młodszy Redaktor @|SAPD|Szafa.Hee?!
×
×
  • Create New...