Skocz do zawartości

|SAPD|MARK0*sza

Gracz
  • Zawartość

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

519 Świetny Gość!

10 obserwujących

O |SAPD|MARK0*sza

  • Tytuł
    Ken Rosenberg
  • Urodziny 04.06.2001

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Obok Kopca
  • Zainteresowania
    Szmery, bajery, damskie rowery. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Konto w grze

  • Frakcja
    Policja
  • Ranga frakcyjna
    Sierżant sztabowy

Ostatnie wizyty

1385 wyświetleń profilu
  1. Zapraszamy na pierwszy event teatru! [link w kom]

  2. Ogłoszenia Studia Filmowego K69

    26-01-2018r. Z przyjemnością ogłaszamy iż: Aktor Juniorollo zostaje awansowany na rangę Kaskadera! Scenarzysta Bielawson zostaje awansowany na rangę Aktora! Stylista Arhael zostaje awansowany na rangę Scenarzysty! Stylista Matu zostaje awansowany na rangę Scenarzysty! Stylista Michalsolaris zostaje awansowany na rangę Scenarzysty! Stylista Gr4ver zostaje awansowany na rangę Scenarzysty! Wszystkim serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia na nowych stanowiskach!
  3. Ogłoszenia Studia Filmowego K69

    17-01-2018r. Z przykrością informujemy iż aplikant Norbercik* rezygnuje z dalszej akademii Teatru K69.
  4. Ogłoszenia Studia Filmowego K69

    11.01.2018r. Stylista Arowek* zostaje wydalony z szeregów Teatru K69, z powodu zerowej aktywności, nie zjawieniu się na ważnych szkoleniach. Stylista Konik123* zostaje wydalony z szeregów Teatru K69, z powodu zerowej aktywności, nie zjawieniu się na ważnych szkoleniach.
  5. Ogłoszenia Studia Filmowego K69

    14-12-2017r. Z radością w sercu i uśmiechem na twarzy mamy zaszczyt przedstawić wyniki egzaminów grudniowej akademii Teatru K69: Aplikant Arhael, na egzaminie uzyskał 80% tym samym zdaje egzamin pozytywnie. Aplikant Gr4ver, na egzaminie uzyskał 90% tym samym zdaje egzamin pozytywnie. Aplikant michalsolaris, na egzaminie uzyskał 95% tym samym zdaje egzamin pozytywnie. Aplikant Matu, na egzaminie uzyskał 80% tym samym zdaje egzamin pozytywnie. Aplikant Dmitrij, podejdzie do egzaminu w innym terminie. Aplikant Raczek, zrezygnował z akademii Teatru K69. Aplikant michalix, nie przystąpił do egzaminu, tym samym nie zdaje egzaminu. Aplikant Lajt., nie przystąpił do egzaminu, tym samym nie zdaje egzaminu. Aplikant Kraju, nie przystąpił do egzaminu, tym samym nie zdaje egzaminu. Wszystkim serdecznie gratulujemy, a osobom którym się nie udało życzymy powodzenia następnym razem! Osoby, które zdały egzamin pozytywnie proszone są o przyjście na spotkanie organizacyjne, które odbędzie się 15-12-2017r., o godzinie 20:00, gdzie m. in. otrzymacie hasła do działów teatru na forum i na mumble.
  6. Ogłoszenia Studia Filmowego K69

    02.12.2017r. Scenarzysta Juniorollo zostaje awansowany na rangę Aktora. Stylista Bielawson zostaje awansowany na rangę Scenarzysty. Stylista Drewniak zostaje awansowany na rangę Scenarzysty. Gratulujemy i życzymy sukcesów na nowych stanowiskach!
  7. Furi to gra akcji opracowana z myślą o komputerach stacjonarnych, przez francuskie studio The Game Bakers. Jej kampania ma postać ciągu pojedynków tylko i wyłącznie z bossami. Gra została wydana na PC'ty i konsole nowej generacji (PS4 i Xbox one) Rozgrywka dzieli się na dwa tryby, walkę z dystansu, gdzie walka w ręcz jest mało efektywna, acz możliwa, a sam boss, oprócz odpowiadania na nasz ogień, jego ogniem co jakiś czas używa specjalnych umiejętności, których musimy się wyuczyć i unikać, by wygrać. Następnym elementem jest walka w ręcz, tu jesteśmy już zmuszeni do użycia broni białej. Tutaj główny nacisk jest stawiany na zręczność i czas reakcji gracza. Musimy w odpowiednim momencie uniknąć ciosu lub go sparować, a także nasz przeciwnik co jakiś czas użyje specjalnej mocy, którą musimy uniknąć. Jest jeszcze jeden element, o którym wcześniej nie wspomniałem, mianowicie jest to ostatni punkt życia bossa. Gdy uda nam się zbić jego życie do ostatniego punktu całkowita mechanika gry zmienia się o 180 stopni. Pierwszy etap (dystanosowy) zamienia się w istną grę typu bullet hell, gdzie pociski od przeciwnika są wręcz wszędzie, a naszym zadaniem jest unikanie ich i przeżycie do końca, albowiem wtedy boss przestanie strzelać i da nam się sprowadzić do parteru. Następnie ostatni element przed wygraną to walka w ręcz, która podobnie jak walka dystansowa polega na przetrwaniu, tym razem przeciwnik będzie albo nakładał na nas grad ciosów, które będziemy musieli zablokować, albo użyje innej specjalnej umiejętności. Bo kilku serii uników będziemy mogli go na spokojnie zgładzić. Fabuła gry. Fabuła jest niezwykle ciekawa, ale i owiana nutą tajemnicy. Do naszego protagonisty trafiamy, gdy ten jest zakuty. Z pomocą przypywa nam tajemniczy człowiek w stroju różowego królika, który powiedział, że łączy nas ten sam cel – wolność i nas uwolnił i wskazał drogę. Od teraz musimy walczyć z różnymi bosami, by zaznać słodkiego smaku wolności. Każdy z bosów jest inny, każdy z nich ma inne ataki, inny wygląd i inną historię, którą poznajemy dzięki naszemu kompanowi. Pod czas przygody dowiemy się kilku ciekawych rzeczy, przez które nasze spojrzenie na głównego bohatera gry nie będzie takie same, jak przy rozpoczęciu zabawy z grą. Jednakże, nie chcę tu za dużo zdradzać, więc jeśli ktoś chce dowiedzieć się więcej, polecam samemu przysiąść do zabawy. Mechanika gry. Gra ta w stu procentach opiera się na umiejętnościach zręcznościowych gracza, co oznacza, że nie znajdziemy tutaj żadnych ulepszeń dla postaci. Sama rozgrywka dzieli się na dwa etapy, walki i eksploracji, pod czas której poznajemy historię następnego przeciwnika i otaczającego nas świata. Co ciekawe, w furi nigdy nie zawalczymy z większą grupą przeciwników, zawsze będą to pojedynki jedne na jeden, z małym wyjątkiem, ale to była umiejętność jednego z przeciwników, albowiem każdy z nich dysponuje własnymi umiejętnościami, których nauka jest kluczem do sukcesu. Kwestie techniczne. Gra stoi na bardzo wysokim poziomie audiowizualny, dzięki czemu walka z każdym bossem to zupełnie inne, a zarazem przyjemne doznanie, nie tylko dla naszego oka, które może pocieszyć się ładną grafiką, ale i dla naszych uszów. Każdy boss wygląda zupełnie inaczej, ma swoje ścieżki dialogowe, nawiązujące do nas i naszej przeszłości lub do ich samych. Także jeśli nabrałeś ochotę grę na komputer osobisty nabędziesz za cenę około 50 złotych w sklepie, a w serwisie steam cena wacha się przy 80 złotych. Natomiast na konsole cena nie różni się zbytnio od cen wersji na pc, ok. 60 zł na Xbox'a i 80 na PS'a (ceny wzięte z oficjalnych stron sklepów microsoft i sony!) Dla redakcji K69-News: Azur*
  8. Pamiętacie jeszcze teatr Ottoto? Grupa założona przez fanatyków teatru, którzy chcieli dodać dla naszych graczy powiew świeżości na serwerze po przez ciekawe spektakle, no niestety wyszło jak wyszło i choć grupa ta miała kilka dobrych spektakli, większość z nich po prostu była słaba. Zamiast ciekawych sztuk, w większości były to krótkie scenki humorystyczne, które miały rozbawić widza, a w rzeczywistości po przez humor niskich lotów, widz szybko się nudził i tracił chęci na następne wizyty w teatrze. Ale to nie był jedyny problem grupy ottoto. Problemy wewnętrzne, kłótnie i różnice zdania powoli wyniszczały grupę teatralną od środka. Przez problemy teatr zmienił skład w zarządzie, a zaraz po tym zakończył działanie, na rzecz reaktywacji, jednakże przez dłuższy czas nie było o nich słychać, aż do drugiego września tego roku, kiedy to teatr powrócił do nas w nowym składzie, ale i pod nowym szyldem. Od tego dnia ottoto nosi nazwę teatr K69, ale to nie koniec nowości. Teatr podjął się współpracy ze studiem filmowym K69, skład teatru został podpięty pod studio i od tego momentu trwały przygotowania do premierowego spektaklu, który odbył się właśnie drugiego września! A co dalej z teatrem? Czy na tym się zakończy ich praca? Zapraszam Was do rozmowy z aktualnym dyrektorem teatru i technikiem specjalistą - Nowakiem*! Azur*: Witam Cię bardzo serdecznie i raz jeszcze pragnę podziękować Ci za naszą rozmowę. To co możemy przejść do pierwszego pytania? Nowak*: Witam, jasne. Azur*: Dobrze więc, z tego co słyszałem członkiem teatru jesteś praktycznie od samego początku. Czy mógłbyś powiedzieć nam nieco więcej na temat twoich początków w teatrze. Nowak*: Moje początki "kariery" w teatrze wyglądały tak, że dowiedziałem się od walkoveR'a o jego pomyśle na taką działalność, obejrzałem pierwszy spektakl i spodobało mi się. Po otworzeniu pierwszej rekrutacji, w której podania należało wysłać do walkoveR'a na PW, postanowiłem spróbować swoich sił. Tak się złożyło, że chwilę po ogłoszeniu wyników - przed pierwszym spotkaniem awansowałem z rangi akademii do zarządu - na najniższą rangę sekretarza. Zacząłem zajmować się jeszcze tego samego dnia szkoleniem akademii, organizacją spektakli itp. Wyręczałem walkoveR'a z różnych obowiązków, ciężką pracą awansowałem po pewnym czasie na rangę zastępcy dyrektora teatru. Z początków to chyba tyle. Azur*: Okej, jak napisałeś za pomoc WalkoveR'owi oraz wielką aktywność szybko otrzymałeś posadę w zarządzie. Jeśli mógłbyś nam opowiedzieć nieco więcej na temat współpracy z poprzednimi członkami zarządu? Nowak*: Odnośnie współpracy z poprzednimi członkami zarządu - dużo tutaj nie mam do powiedzenia, z walkoveR'em praca szła w miarę, o LEAZYY'm tego powiedzieć nie mogę. Nie chce bardziej zagłębiać tego tematu, kto wie ten wie. Azur*: Rozumiem. Teraz chciałbym zapytać Cię o wasze poprzednie scenariusze, te jak jeszcze działaliście pod nazwą Ottoto. Co o nich sądzisz? Wśród graczy w większości były uznawane za nudne i odbierane negatywnie, oczywiście zdarzały się wyjątki. Czy podzielisz ich opinie? Nowak*: Powiem Ci szczerze, że za czasów Teatru Ottoto wszystko wyglądało inaczej. Przede wszystkim nie było scenariuszy, a wszystkie spektakle to była czysta improwizacja, tyle że wraz ze wcześniejszym ustaleniem poszczególnych wydarzeń, które miały zaistnieć podczas spektaklu. Zainteresowanie graczy było czasami małe, czasami duże. W zależności od tematyki oraz rodzaju przedstawienia pojawiała się różna liczba graczy. Osobiście robiłem sobie notatki i teraz już pod nową nazwą wiem mniej więcej, co graczom podoba się bardziej, co mniej itd. Na podstawie tego będziemy starali się realizować na bieżąco nowe projekty, zapraszając coraz to nowszych gości specjalnych. Azur*: A to ciekawe... No dobrze zostawmy już stare czasy, powiedz nam teraz jak rozpoczęła się współpraca teatru ze studiem filmowym? Kto pierwszy wyszedł z inicjatywą? O ile w ogóle możesz o tym mówić. Nowak*: Wszystko zaczęło się od akcji samobójcy w SF Doherty, po dojechaniu na miejsce jako negocjator policyjny zawitał u mnie na kanale SayOkay, chwilę porozmawialiśmy i zaproponował współpracę Studia Filmowego K69 z Teatrem. Z racji że teatr i tak miał niedługo ruszać, przyjęliśmy wspólnie z zarządem propozycję i zaczęliśmy od stworzenia biznesplanu. Potem jakoś to poszło i doszło do tego, co jest teraz. Azur*: Mhm. Wasza współpraca kosztowała obie strony nie tylko dużo wysiłku, ale zapewne jakieś ograniczenia lub odgórnie przydzielone nakazy zostały przydzielone teatrowi. Możesz nam powiedzieć nieco o tym? I czy miało to jakiś wpływ na rozwój teatru? Nowak*: Ograniczeń czy jakichś tam nakazów nie mieliśmy, jedyny nakaz to norma która obowiązuje w całej grupie. Poza tym, mieliśmy wolna rękę dzięki czemu łatwo uporaliśmy się z wieloma sprawami organizacyjnymi. Azur*: Okej, to może tak na koniec pytanie, które zainteresuje nie tylko osoby ciekawe historii teatru, ale i te osoby, które chciałyby wstąpić w wasze szeregi. Jak wygląda praca jako aktor/reżyser w teatrze? I co trzeba zrobić, aby móc wystąpić na deskach teatru wśród innych aktorów? Nowak*: Odnośnie pracy aktora, czy tez reżysera opowiadać raczej dużo nie muszę - wygląda to mniej więcej tak jak w rzeczywistości. Aby móc wystąpić na scenie wraz z innymi aktorami trzeba przede wszystkim napisać ładne podanie podczas trwającej rekrutacji na forum w dziale Studia Filmowego K69. Po wstąpieniu w szeregi należy pomyślnie zdać akademię, która sama w sobie jest krótka, i zarazem bardzo łatwa. Innym sposobem jest bycie gościem specjalnym - otrzymujesz role drugoplanową, jednak nie każda osoba ma szansę zostać takim gościem. Kwestia bycia "ogarniętym" graczem, zarząd musi mieć pewność że taka osoba nie "odwali" czegoś podczas trwającego spektaklu. No i oczywiście jako takowy gość musisz pojawić się na chociaż jednej próbie i mieć możliwość ciągłego podglądu na scenariusz, który dostaniesz od nas. Azur*: Okej super. I chodź obiecałem, że to już ostatnie pytanie, nie mogę się powstrzymać i po prostu muszę zapytać, czy planujecie zorganizować jakieś eventy w teatrze lub powiązane z teatrem. Jeśli tak to czy zdradził byś nam choć malutki kawałek planowanych atrakcji? Nowak*: Owszem, pomysłów na eventy mamy sporo, ja sam posiadam ich aż około dziesięciu. Połowy z nich raczej nie da się zrealizować ze względu na czas - życie prywatne, szkoła, inne grupy/frakcja SAPD. Miedzy innymi planujemy organizacje takich dni jak 11 listopada, oraz i zwykle eventy na G1/plaży LS z okazji świąt, ferii zimowych itd. Więcej zdradzać nie chce, wszystko będzie zapowiedziane w dziale studia filmowego k69. Azur*: Dobrze więc tym razem to było już ostatnie pytanie. Ode mnie to tyle, dziękuję za spotkanie i życzę samych sukcesów w teatrze. Chciałbyś coś dodać dla naszych czytelników? Nowak*: Hm.. Zapraszam na spektakl, gdzie gościem specjalnym będzie BloodLine_! To chyba tyle, dziękuje oraz życzę miłego dnia. Azur*: No w takim razie nie pozostaje nam nic innego jak wyczekiwać nadchodzącego przedstawienia! Okej, a może ciekawi was przebieg premierowego spektaklu, oto krótkie streszczenie dla osób, które nie mogły zjawić się na przedstawieniu, a jeśli ktoś chce zobaczyć spektakl na żywo, teatr zapowiedział powtórkę, jednakże data nie została jeszcze ustalona, więc uważnie obserwujcie dział studia filmowego, gdzie teatr zapowiada nadchodzące wydarzenia i przedstawienia. Ocenę fabuły wolę zostawić Wam, głównie dlatego, że to ja ją napisałem (NIE CHWALĄC SIĘ). Oto krótki zarys historii przedstawionej przez aktorów na deskach teatru: Na sam koniec zostawiam, krótką fotorelację przygotowaną przez TheVersusxPro na rzecz teatru. Dla redakcji K69-News: Młodszy Reporter Specjalista Azur* (dawniej MARK0*) P.S. wiem, że materiał trochę spóźniony, ale miałem dużo zadań wraz z powrotem do szkoły, oraz mały problem z organizacją poszczególnych elementów artykułu.
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. |K69-News| Podsumowanie z licytacji pojazdów.

    Szkoda tylko, że nie każdy samochód ma cenę, za którą poszedł, ale rozumiem, że nie można mieć wszystkiego. Poza tym materiał dobry, szczegółowy i bez zbędnego przedłużania.
  11. Jak być aktywny w wypadkach.

    RP - Role Play, inaczej odgrywanie. Na serwerze opiera się na dwóch prostych komendach: /me - służy do opisywania wykonywanych przez nas (naszą postać) czynności. Np: /me Otwiera drzwi, po czym zabiera z przedniego siedzenia paczkę fajek. - Wygląda to mniej więcej tak: *MARK0 Otwiera drzwi, po czym zabiera z przedniego siedzenia paczkę fajek. A także jest komenda /do - ta z kolei służy do opisywania otoczenia, np: /do mija kilka minut, /do w torbie znajduje się paczka nabojów. Wygląda to o tak: mija kilka minut (MARK0) W torbie znajdje się paczka nabojów.(MARK0) Na koniec, przechodząc do bardziej praktycznych rzeczy, które na pewno będą Ci potrzebne na wypadkach: Na /do, odgrywaj co się z tobą dzieje, czyli jeśli jesteś nie przytomny napisz pod tą komendą brak reakcji lub coś w tym stylu. Na do napisz również jakie posiadasz obrażenia (po tym jak ratownik medyczny wykona badania urazowe) oraz na /do poinformuj ratownika, czy posiadasz oddech i puls (zaraz po tym jak on wykona badanie ABC). A co do komendy /me jako poszkodowany praktycznie w ogóle jej nie używasz. Możesz odegrać coś w stylu /me chwyta ratownika za ubranie i dodaje: (w tym momencie dodajesz coś na zwykłym czacie, ale takie odgrywanie jest już dla osób bardziej zaawansowanych). Jeśli coś jest dla Ciebie dalej nie jasne, pytaj śmiało, służę pomocą.
  12. Błąd z MTA.

    SzafraN ma rację i najprawdopodobniej problem leży w opcjach pod f2 (shadery). Albowiem, gdy mam je włączone czasem w podobny do opisanego sposobu znikają mi koszary PSP. A po wyłączeniu shaderów problem znika.
×