Jump to content

SiZzz

Premium
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 CJ

2 Followers

About SiZzz

  • Rank
    CJ
  • Birthday 07/30/2002

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

320 profile views
  1. SiZzz

    Kupię donice na ID

    Tak jak w tytule
  2. Jeśli oddasz mi te pieniądze, możemy zapomnieć o sprawie. Chyba, że administracja będzie chciała wyciągnąć poważniejsze konsekwencje.
  3. Data i godzina zdarzenia: 30.04.2019 16:33 Nick/pasek: SiZzz Nick/pasek oskarżonej osoby: Elnum3k Mój serial: 68C599754123DE51589A40815108B3A1 Opis: Na bazie parkowałem elegy, on tam był, powiedział, że bogactwo. Spytałem czy chce zarobić, wytłumaczyłem mu o co chodzi, wszystko szło dobrze, pod koniec oczywiście mnie oszukał, podając zły kod, wyszedł z serwera. Dowody w postaci logów: [2019-04-30 16:33:52]: 18 Elnum3K: ale bogactwo [2019-04-30 16:33:54]: 102 SiZzz: ta [2019-04-30 16:34:06]: * SiZzz zaciąga hamulec ręczny. [2019-04-30 16:34:11]: 18 Elnum3K: no [2019-04-30 16:34:15]: 18 Elnum3K: chlopie jak ja mam 1 manane [2019-04-30 16:34:28]: 102 SiZzz: chcesz zarobić? [2019-04-30 16:34:33]: 18 Elnum3K: jak? [2019-04-30 16:34:39]: 102 SiZzz: masz kase na telefonie? [2019-04-30 16:34:44]: 18 Elnum3K: no [2019-04-30 16:34:59]: 102 SiZzz: za 10zł dam Ci 6k [2019-04-30 16:35:01]: 102 SiZzz: sms [2019-04-30 16:35:09]: 18 Elnum3K: ale musze miec jakas zaliczke [2019-04-30 16:35:11]: 18 Elnum3K: wstepna [2019-04-30 16:35:20]: 102 SiZzz: ale ja Ci nie ufam byku [2019-04-30 16:35:23]: 18 Elnum3K: Ja ci tez [2019-04-30 16:35:32]: 18 Elnum3K: |TAXI| Po całym GTA | 1 km= 3 euro | ZAPRASZAM [2019-04-30 16:35:32]: 18 Elnum3K: bo wysle 10 zł [2019-04-30 16:35:34]: 102 SiZzz: kupisz kod, ja daje kase, ty dajesz kod [2019-04-30 16:35:45]: 18 Elnum3K: No dobra [2019-04-30 16:35:47]: 102 SiZzz: ja pierwszy dam kase, potem ty kod [2019-04-30 16:35:52]: 18 Elnum3K: to daj kod [2019-04-30 16:35:53]: 102 SiZzz: no to masz telefon w garści? [2019-04-30 16:35:56]: 18 Elnum3K: ta [2019-04-30 16:36:08]: 18 Elnum3K: mam juz przy sobie [2019-04-30 16:36:14]: 18 Elnum3K: od mamy wzialem [2019-04-30 16:36:17]: 18 Elnum3K: bo ona ma abonament [2019-04-30 16:36:24]: 102 SiZzz: a to nie ej [2019-04-30 16:36:28]: 18 Elnum3K: co ? [2019-04-30 16:36:30]: 102 SiZzz: bo rachunek jej przyjdzie xd [2019-04-30 16:36:34]: 18 Elnum3K: ale [2019-04-30 16:36:35]: 18 Elnum3K: mama wie [2019-04-30 16:36:41]: 102 SiZzz: że 10 zł zje? [2019-04-30 16:36:48]: 18 Elnum3K: no tak spytalem sie [2019-04-30 16:36:51] : 102 SiZzz: dobra [2019-04-30 16:37:00] : 102 SiZzz: numer 78464 [2019-04-30 16:37:16] : 18 Elnum3K: juzs [2019-04-30 16:37:17] : 102 SiZzz: sms treść AA.RPG [2019-04-30 16:37:26] : 102 SiZzz: AA.RPG [2019-04-30 16:37:29] : 18 Elnum3K: juz [2019-04-30 16:37:30] : 102 SiZzz: kropka tam jest jkbc [2019-04-30 16:37:31] : 102 SiZzz: no i git [2019-04-30 16:37:38] : 102 SiZzz: masz kod? [2019-04-30 16:37:42] : 18 Elnum3K: no tak [2019-04-30 16:37:49] : 102 SiZzz: teraz kasa a ty kod dajesz tak? [2019-04-30 16:38:00] : 102 SiZzz: daje ci kase a ty kod ta? [2019-04-30 16:38:10] : 18 Elnum3K: okej napisac ci twa wiadomosc [2019-04-30 16:38:15] : 18 Elnum3K: pisze [2019-04-30 16:38:17] : 102 SiZzz: na pm napisz [2019-04-30 16:38:19] : 102 SiZzz: ok? [2019-04-30 16:38:33] : 18 Elnum3K: twoj kod to ----- wprowadz go w formularzu Dziekujemy za skorzystanie z naszych uslug [2019-04-30 16:38:35] : 18 Elnum3K: to tak pisze [2019-04-30 16:38:39] : 102 SiZzz: dobra [2019-04-30 16:38:41]: 102 SiZzz: daje ci kase [2019-04-30 16:38:45] : 102 SiZzz: na pm kod mi podasz jak dam ci kase [2019-04-30 16:38:46] : 102 SiZzz: ok? [2019-04-30 16:38:48] : 18 Elnum3K: no ok [2019-04-30 16:38:56] : ✔ Przekazujesz 6000.00 € graczowi Elnum3K/18. [2019-04-30 16:38:59] : 18 Elnum3K: o wow dzieki [2019-04-30 16:38:59] : ⓘ Proszę czekać, trwa nawiązywanie połączenia z serwerem autoryzacji... [2019-04-30 16:39:02] : 18 Elnum3K: czk [2019-04-30 16:39:10] : << Elnum3K(18): mrtw3 [2019-04-30 16:39:21] : << Elnum3K(18): Aaa nie zly [2019-04-30 16:39:24] : << Elnum3K(18): to nie ten [2019-04-30 16:39:26] : 102 SiZzz: zły zły [2019-04-30 16:39:28] : << Elnum3K(18): jeszcze raz [2019-04-30 16:39:28] : 18 Elnum3K: |TAXI| Po całym GTA | 1 km= 3 euro | ZAPRASZAM [2019-04-30 16:39:33] : << Elnum3K(18): litera mi sie pomylila [2019-04-30 16:39:45] : << Elnum3K(18): mrtv3z [2019-04-30 16:40:16] : >> groundzero(18): . [2019-04-30 16:40:22] : Nie znaleziono gracza o podanym ID/nicku!
  4. Nick: SiZzz Staż: Gracz od 5 lat/1032h 58m Serial: 68C599754123DE51589A40815108B3A1 Nick osoby zawieszającej: ZIELUNINO92 Powód zawieszenia prawa jazdy: wepchnięcie gracza do wody/Taran Opis sytuacji: Jechałem z LS do SF, wpadłem w poślizg, na mojej drodze stanął inny gracz, który mógł tego uniknąć (ale nie obwiniam go o zajście). Zderzyliśmy się, on wylądował na dachu ja cały uszkodzony zostałem na drodze. Emocje wzięły górę, ponieważ pracuję na taxo i każde uszkodzenie nie z mojej winy mnie wkurza (tutaj myślę, że wina leży po mojej stronie), w gniewie chciałem go jeszcze uderzyć, lecz nie chciałem by wpadł do wody. Niestety wpadł, gdy ochłonąłem przeprosiłem i zapłaciłem za szkody. Nic więcej zrobić nie mogłem, z wody aut wyciągać no nie potrafię. Dowody: Podsyłam link do skargi, a druga strona powinna przyklepać, że tak było, choć moich intencji nie znała. Coś od siebie: Jest mi wstyd, że tak mnie poniosło i tak potraktowałem innego gracza. Gram tu tak długo a jeszcze nie nauczyłem się odpowiednio reagowac w poszczególnych wydarzeniach, no ale jesteśmy tylko ludźmi. Czynu żałuję, za szkody zapłaciłem, gracza przeprosiłem. Kary całkowicie nie mogę uniknąć ale prosiłbym o jej skrócenie do minimum.
  5. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  6. XdriftX nie może otrzymywać wiadomości. Na serwerze nie mogę go złapać.
  7. Data i godzina zdarzenia: 22.02.2019 koło godziny 18 Nick/pasek: SiZzz Nick/pasek oskarżonej osoby: XdrejX Mój serial: 68C599754123DE51589A40815108B3A1 Opis: Miałem zdemontować felgi w aucie i sprzedać mu je za 20k a kolejne 5k mówił, że dopłaci dzisiaj (23.02) koło godziny 15. Na panelu takiego nicku nie widzę, czyli pewnie zmienił. Dowody w postaci logów: Myślę, że screen wystarczy. https://imgur.com/a/vYmxyMC
  8. Nick: SiZzz Staż: Gracz od 5 lat. Serial: 68C599754123DE51589A40815108B3A1 Nick osoby zawieszającej: VeiN Powód zawieszenia prawa jazdy: DM pojazdem Opis sytuacji: Strefa DM walczyliśmy organizacja na organizację, jedna strona jak i druga stukała siebie nawzajem czy to skuterami czy autem, nikt nie zabijał celowo tak uważam, ja ss nie robiłem a przeciwna strona dała jakiś ss na którym nawet nic nie widać. Gdybym wiedział, że bawimy się w skargi o takie coś to narobiłym ssów i oni też by w takim razie dostali. Dowody: Nie robiłem ssów bo to nie wyglądało na czyny podchodzące pod karę Coś od siebie: To co się stało jest niesprawiedliwe tak uważam. Koledzy nie wchodzą w grę wiem, ale moi dobrze pamiętają jak to wyglądało. SS też mogę zrobić jak siedzi ktoś w aucie i to juz dowód do DM? Druga strona tak zrobiła i VeiN uwierzył. Poza tym kara na 3 dni od 8 lutego to prawko do 12 lutego? Hmmm
  9. Data i godzina zdarzenia: 16:26 03.02.2019 Nick/pasek: SiZzz Nick/pasek oskarżonej osoby: KarelDeGrote Mój serial: 68C599754123DE51589A40815108B3A1 Opis: Ogłaszał w radiu, że sprzeda gold/premium, rozmowę widać w logach. Dałem kasę, podał jakąś stronę i powiedział, że ona generuje kody. Po przeczytaniu tego odrazu chciałem moją kasę spowrotem, napisałem, powiedział, że wyjmie kase z bankomatu i mi odda. Po czym wysłał mi jakiś fake'owy kod i wyszedł z serwera. Dowody w postaci logów: [2019-02-03 16:26:04] [Output] : >> KarelDeGrote(445): a 30d masz? [2019-02-03 16:26:12] [Output] : << KarelDeGrote(445): 7k [2019-02-03 16:26:19] [Output] : >> KarelDeGrote(445): coś zejdziesz? [2019-02-03 16:26:57] [Output] : >> KarelDeGrote(445): hm? byczku [2019-02-03 16:27:11] [Output] : << KarelDeGrote(445): U speak English? [2019-02-03 16:27:18] [Output] : >> KarelDeGrote(445): YES AF KORS [2019-02-03 16:27:57] [Output] : >> KarelDeGrote(445): zejdziesz z tych 7k coś?? [2019-02-03 16:28:52] [Output] : >> KarelDeGrote(445): halo? [2019-02-03 16:28:56] [Output] : << KarelDeGrote(445): Hi [2019-02-03 16:29:06] [Output] : >> KarelDeGrote(445): 30dni 6.5k ? [2019-02-03 16:29:12] [Output] : << KarelDeGrote(445): hmm.. ok.. [2019-02-03 16:29:16] [Output] : << KarelDeGrote(445): my friend said ok [2019-02-03 16:31:10] [Output] : >> KarelDeGrote(445): haloo [2019-02-03 16:31:17] [Output] : << KarelDeGrote(445): hi [2019-02-03 16:31:23] [Output] : >> KarelDeGrote(445): kod [2019-02-03 16:31:27] [Output] : << KarelDeGrote(445): I am waiting for the money, then I will give you code. [2019-02-03 16:31:30] [Output] : << KarelDeGrote(445): First money. [2019-02-03 16:31:47] [Output] : >> KarelDeGrote(445): 30 days for 6.5k right? [2019-02-03 16:31:52] [Output] : << KarelDeGrote(445): yea [2019-02-03 16:32:05] [Output] : ✔ Przekazujesz 6500.00 € graczowi KarelDeGrote/445. [2019-02-03 16:32:30] [Output] : >> KarelDeGrote(445): yes [2019-02-03 16:32:36] [Output] : >> KarelDeGrote(445): im waiting [2019-02-03 16:32:53] [Output] : << KarelDeGrote(445): lemme buy [2019-02-03 16:32:57] [Output] : << KarelDeGrote(445): one moment pls. [2019-02-03 16:35:00] [Output] : >> KarelDeGrote(445): and? [2019-02-03 16:35:17] [Output] : << KarelDeGrote(445): it's zoomzoom@live.com (owner) is generating lol [2019-02-03 16:35:21] [Output] : << KarelDeGrote(445): one minute [2019-02-03 16:35:34] [Output] : >> KarelDeGrote(445): wait [2019-02-03 16:35:50] [Output] : >> KarelDeGrote(445): i have idea, can you give my money back? [2019-02-03 16:36:01] [Output] : << KarelDeGrote(445): are you sure ? [2019-02-03 16:36:05] [Output] : >> KarelDeGrote(445): yes please [2019-02-03 16:36:19] [Output] : << KarelDeGrote(445): oke, lemme get from bank. [2019-02-03 16:38:12] [Output] : >> KarelDeGrote(445): and? [2019-02-03 16:38:41] [Output] : << KarelDeGrote(445): A3K6F9M4
×
×
  • Create New...