Jump to content

MultiKOX

Player
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

44 Świetny Gość!

About MultiKOX

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

4765 profile views
  1. Nie ma jakies innej opcji no zeby mi dac kase na minusie na ktore oszukalem bo zerowania nie chce mi to nic nie da cche wrocic na zeczy ktore przez te 4 lata zrobilem nie chce od nowa zaczynac nie ma to sensu bo wtedy juz nie bedzie mi sie chcialo wszystkiego od nowa robic i nie bedzie mi sie chcialo grac mama taka chenc wrocic na stare zeczy
  2. Prosze o odpowiedź (plis bez punktów) @BloodLine_
  3. Nick: MultiKOX Serial:299BE319A9E5638E44741BE6D5C7C692 Staż na serwie: Gram od 4 lat Łączny czas gry: 954h 23m. Nick admina: PopeMan Powód zbanowania: Handel poza serwerem Krótki opis sytuacji: Nie pamiętam tego za bardzo było to jakoś ponad rok temu ale chodziło chyba o próby handlu kupno kasy za psc Dowody: Nie mam Link do poprzedniego podania: -- Coś od siebie: Bardzo tego żałuje i bardzo przepraszam za to chciał bym powrócić na serwer popełniłem duzy błąd i przepraszam za tą sytuację
  4. Nie chce resetu konta 😉 nie chce stracić tego co zrobiłem przez 3 lata jedne auto dorobiłem się i mam wszystko stracić przez jedne 20k
  5. Nick: MultiKOX Serial: 299BE319A9E5638E44741BE6D5C7C692 Staż na serwie: 3 LATA Nick admina:PopeMan Powód zbanowania: Handel poza serwerem Krótki opis sytuacji: Gościu sprzedawał 20k za psc a ja skorzystałem że był "Głupi" i oszukałem go że on mi da 20k a ja mu 20 psc i nie dałem mu psc a kase miałem Dowody: Link do poprzedniego podania: Coś od siebie: Chciał bym dostać ub brakuje mi trochę tego serwera i bardzo żałuje że tego gościa oszukałem i że niby handlowałem poza serwerem i bardzo przepraszam za to i juz tego nie będę robić był to jedyny raz i ostatni Bardzo przepraszam za tą sytuacje liczę za pozytywny rozpatrzenie mojej apelacji Jeszcze raz przepraszam zalezy mi na grze na tym serwerze.
  6. Nick: MultiKOX Serial: 299BE319A9E5638E44741BE6D5C7C692 Staż na serwie: 3 LATA Nick admina:PopeMan Powód zbanowania: Handel poza serwerem Krótki opis sytuacji: Gościu sprzedawał 20k za psc a ja skorzystałem że był "Głupi" i oszukałem go że on mi da 20k a ja mu 20 psc i nie dałem mu psc a kase miałem Dowody: Link do poprzedniego podania: Coś od siebie: Chciał bym dostać ub brakuje mi trochę tego serwera i bardzo żałuje że tego gościa oszukałem i że niby handlowałem poza serwerem i bardzo przepraszam za to i juz tego nie będę robić był to jedyny raz i ostatni Bardzo przepraszam za tą sytuacje liczę za pozytywny rozpatrzenie mojej apelacji Jeszcze raz przepraszam zalezy mi na grze na tym serwerze.
  7. To ja powiem bo dostałem za to bana ten gracz na grupie ogłosił że sprzeda 70k za psc i ja do niego napisałem czy sprzeda za 20 psc i odpisał że 48 k za psc sprzeda i zgodziłem się i oszukałem go i napisał mi na pw później co w skardze. Dziękuje za uwagę 🤭
  8. Data i godzina zdarzenia: data 29.01.2018 godizna jakieś 12-15 Nick/pasek: Nick/pasek oskarżonej osoby: Mój serial: 299BE319A9E5638E44741BE6D5C7C692 Opis: Sprzedaje kasę na pylife za psc Dowody w postaci logów: http://pylife.pl/topic/141517- lub screenshotów: https://prnt.sc/i7ccqs Oczekiwania (zostaną wzięte, pod uwagę przy rozpatrzeniu. Możliwe opcje to: mute na x dni, ban na x dni, zwrot pieniędzy): Perm ban w grze i forum
  9. Model pojazdu: Sadler Przebieg: 70-100k Cena: 82k Felgi: Obojentnie Mk 2 i 3 fajnie było by fajnie PISAĆ tune i przebieg i cena
×
×
  • Create New...