Jump to content

TransporterKBC

Player
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 CJ

About TransporterKBC

  • Rank
    CJ

Informacje ogólne

  • Płeć
    Brak danych

Recent Profile Visitors

300 profile views
  1. Czołem. Piszę temacik, ponieważ chciałem się dowiedzieć czy administracja jest w stanie zmienić adres email przypisany do danego konta. Konto zakładałem cztery lata temu, więc minęło trochę czasu. Aktualnie, po przerwie od serwera postanowiłem do niego wrócić i na całe szczęście udało mi się znaleźć na karcie pamięci starego telefonu dane do konta. Mój problem polega jednak na tym, że nie zapisałem sobie danych do adresu email, który spełnia dość ważną rolę, w przypadku gdybym zapomniał znów hasła. Wnoszę więc prośbę o zmianę dotychczasowego adresu email przypisanego do mojego konta na nowy, ktory jestem w stanie podać w wiadomości prywatnej.
  2. 32k + podatek i powiedzmy, że może być.
  3. Model pojazdu: Sabre Przebieg: 446 Cena: 43.000 do negocjacji Kolor: Taxi Felgi: Mega Kolor Świateł: - Tuning: Felgi Mega, taksometr Zdjęcie Pojazdu:*wymagane* https://imgur.com/RppvQFW
  4. Nick: |K69|Cesar Serial: 75F2B45D3523A953798DD1A0FD8774F4 Staż na serwie: 686h ponad 1 rok. Nick admina: Doniu.rbs Powód zbanowania: Bugowanie klawiszy na kutrze Krótki opis sytuacji: Nudziło mi się i siedziałem na kutrach. Musiałem iść do łazienki więc zablokowałem przyciski żeby mnie za AFK nie wywaliło. Wróciłem i patrzę Ban. Dowody: Nie mam żadnych Link do poprzedniego podania: Pierwsza prośba Coś od siebie: Jestem w radiu K69 więc nie ryzykowałbym bugowania przycisków na Dłuższa metę.
  5. Data i godzina zdarzenia: 20;29 24 czerwca 2016 Nick/pasek: Nick/pasek oskarżonej osoby: Mój serial: 9735C5A8B5C23B78DE60C53BCE556D62 Opis: Siedziałem sobie na serwie i ogarniałem kilka rzeczy naraz i dlatego dałem się łatwo oszukać koleś chciał 5k za premke na 45 dni no to się zgodziłem a ten zwiał z serwa iu tyle go widzaieli Dowody w postaci logów: http://pylife.pl/topic/141517-lub screenshotów: [2016-06-24 20:24:09] [Output] : >> ProGameR(12): konto premium [2016-06-24 20:24:19] [Output] : << ProGameR(12): ile dajesz ? [2016-06-24 20:24:25] [Output] : << Markob(306): zaraz bd [2016-06-24 20:24:33] [Output] : >> ProGameR(12): ile chcesz twj towar [2016-06-24 20:24:42] [Output] : << ProGameR(12): dawaj offe [2016-06-24 20:26:19] [Output] : << ProGameR(12): ej [2016-06-24 20:26:25] [Output] : << ProGameR(12): ile dasz ? [2016-06-24 20:27:03] [Output] : >> ProGameR(12): 4k? [2016-06-24 20:27:09] [Output] : << ProGameR(12): dasz 5 ? [2016-06-24 20:27:43] [Output] : >> ProGameR(12): 4500 [2016-06-24 20:27:55] [Output] : << ProGameR(12): ok ej a ile taxometr kosztuje ? [2016-06-24 20:28:05] [Output] : >> ProGameR(12): nwm [2016-06-24 20:28:10] [Output] : >> ProGameR(12): 5k? [2016-06-24 20:28:11] [Output] : << ProGameR(12): a starczy mi ? [2016-06-24 20:28:19] [Output] : << ProGameR(12): to daj 5k pls [2016-06-24 20:28:25] [Output] : >> ProGameR(12): ok [2016-06-24 20:28:33] [Output] : << ProGameR(12): przelej [2016-06-24 20:28:54] [Output] : ? Nie masz tyle gotówki. [2016-06-24 20:29:10] [Output] : << ProGameR(12): przelewasz ? [2016-06-24 20:29:28] [Output] : << ProGameR(12): przelewasz ;D ? [2016-06-24 20:29:38] [Output] : ? Przekazujesz 5000.00 € graczowi ProGameR/12. [2016-06-24 20:29:44] [Output] : Znaleziono wiecej niz jednego gracza o pasujacym nicku, podaj wiecej liter. [2016-06-24 20:29:44] [Output] : Nie znaleziono gracza o podanym ID/nicku! [2016-06-24 20:29:49] [Output] : >> era(12): kod http://www46.zippyshare.com/v/2BCYK6ff/file.html http://www46.zippyshare.com/v/n4jAMvPu/file.html
  6. Nick na TeamSpeak3: Cesar Wiek: 16 Płeć: Męszczyzna Czy przeszedłeś mutację: TAK Wybrany utwór: Grubson- na szczycie Podkład:
  7. Ja taksamo zostałem oszukany wpłaciłem ok.60k i wyleciałem mimo umowy że place 20k na tydz. I opłacam baze
  8. Data i godzina zdarzenia: Nick/pasek: |DoF|sebeszynka Nick/pasek oskarżonej osoby: |DoF|Smietana Mój serial:9735C5A8B5C23B78DE60C53BCE556D62 Opis: pożyczyłem mu 4k oddał 2k reszty nie chce oddać chociaż ma 15k mam wielu świadków że pożyczył i że nie chce oddać dowód przekazania kasy [2015-06-16 20:38:41] [Output] : ? Przekazujesz 4000.00 € graczowi |DoF|Smietana/386. dzisiaj rozmowa na gangowym: [2015-06-22 11:26:48] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: ja mam 15k i sultana [2015-06-22 11:27:26] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: śmietana oddasz mi to 2k? [2015-06-22 11:27:30] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: moze [2015-06-22 11:27:42] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: teraz?! [2015-06-22 11:27:59] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: jak bd mnie tak wkurwiac to ci nigdy nie oddam [2015-06-22 11:37:05] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: oddajesz ten hajs śmietana? [2015-06-22 11:37:10] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: moze [2015-06-22 11:37:15] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: masz 15k i nie chce oddać , [2015-06-22 11:37:17] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: oddaj [2015-06-22 11:37:19] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: no mam i co [2015-06-22 11:37:22] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: zbieram sobie [2015-06-22 11:37:42] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: omg i dobrze ciesze sie [2015-06-22 11:37:43] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: [2015-06-22 11:37:43] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: oddaj człowieku [2015-06-22 11:38:14] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: masz 15k [2015-06-22 11:38:18] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: no mam [2015-06-22 11:38:18] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: ma kase 15k i pisze ze nia ma jaki cj [2015-06-22 11:38:21] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|TALENT: masz 15k i mowisz ze niemasz [2015-06-22 11:38:24] [Output] : DoF> |DoF|HueG: smietana żałosny jestes.. [2015-06-22 11:38:38] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: po 1 jest kasa na auto [2015-06-22 11:38:53] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: z tamtych nie bd brac [2015-06-22 11:39:07] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: Masz 15k pozyczyłeś i musisz oddać a nie sobie trzymasz kase. [2015-06-22 11:39:13] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|TALENT: ale najpierw oddaj to co porzyczasz a potem zbieraj [2015-06-22 11:39:18] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: no wow [2015-06-22 11:39:23] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: oddalem mu narazie 2k ... [2015-06-22 11:39:33] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: miales czas do jutra. [2015-06-22 11:39:36] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: nie? [2015-06-22 11:39:39] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: Tak ? [2015-06-22 11:39:47] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: tyle mi wisisz cdzłowieku 2k [2015-06-22 11:39:48] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: gadałem z nim na ts jak brałem [2015-06-22 11:39:50] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: Pisał ci wczoraj ze masz oddać kase. i sobie poszedł proszę o interwencje
  9. Data i godzina zdarzenia:2015-06-16 20:38:41 Nick/pasek: |DoF|sebeszynkaNick/pasek oskarżonej osoby: |DoF|SmietanaMój serial:9735C5A8B5C23B78DE60C53BCE556D62 Opis: pożyczyłem mu 4k oddał 2k reszty nie chce oddać chociaż ma 15k mam wielu świadków że pożyczył i że nie chce oddać dowód przekazania kasy [2015-06-16 20:38:41] [Output] : ? Przekazujesz 4000.00 € graczowi |DoF|Smietana/386. dzisiaj rozmowa na gangowym: [2015-06-22 11:26:48] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: ja mam 15k i sultana [2015-06-22 11:27:26] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: śmietana oddasz mi to 2k? [2015-06-22 11:27:30] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: moze [2015-06-22 11:27:42] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: teraz?! [2015-06-22 11:27:59] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: jak bd mnie tak wkurwiac to ci nigdy nie oddam [2015-06-22 11:37:05] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: oddajesz ten hajs śmietana? [2015-06-22 11:37:10] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: moze [2015-06-22 11:37:15] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: masz 15k i nie chce oddać , [2015-06-22 11:37:17] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: oddaj [2015-06-22 11:37:19] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: no mam i co [2015-06-22 11:37:22] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: zbieram sobie [2015-06-22 11:37:42] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: omg i dobrze ciesze sie [2015-06-22 11:37:43] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: [2015-06-22 11:37:43] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: oddaj człowieku [2015-06-22 11:38:14] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: masz 15k [2015-06-22 11:38:18] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: no mam [2015-06-22 11:38:18] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: ma kase 15k i pisze ze nia ma jaki cj [2015-06-22 11:38:21] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|TALENT: masz 15k i mowisz ze niemasz [2015-06-22 11:38:24] [Output] : DoF> |DoF|HueG: smietana żałosny jestes.. [2015-06-22 11:38:38] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: po 1 jest kasa na auto [2015-06-22 11:38:53] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: z tamtych nie bd brac [2015-06-22 11:39:07] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: Masz 15k pozyczyłeś i musisz oddać a nie sobie trzymasz kase. [2015-06-22 11:39:13] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|TALENT: ale najpierw oddaj to co porzyczasz a potem zbieraj [2015-06-22 11:39:18] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: no wow [2015-06-22 11:39:23] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: oddalem mu narazie 2k ... [2015-06-22 11:39:33] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: miales czas do jutra. [2015-06-22 11:39:36] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: nie? [2015-06-22 11:39:39] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: Tak ? [2015-06-22 11:39:47] [Output] : DoF> |DoF|sebeszynka: tyle mi wisisz cdzłowieku 2k [2015-06-22 11:39:48] [Output] : DoF> |DoF|Smietana: gadałem z nim na ts jak brałem [2015-06-22 11:39:50] [Output] : DoF> V-LIDER|DoF|Blasterek: Pisał ci wczoraj ze masz oddać kase. i sobie poszedł proszę o interwencje
×
×
  • Create New...