Skocz do zawartości

Okonek*

Gracz
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

32 Świetny Gość!

O Okonek*

  • Tytuł
    CJ
  • Urodziny 25.04.2002

Komunikatory

  • Skype
    patryczek1044

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdynia

Ostatnie wizyty

204 wyświetleń profilu
  1. Okonek*

    [Zabawa] Czy grasz/grałeś w tą gre ?

    Tak Live For Speed?
  2. Okonek*

    Prośba o sprawdzenie pierwszych pojazdów

    Ktoś odpowie?
  3. Okonek*

    Sprzedam Staliona Full Mk!

    Wymiana za premier mk2 taxo offroad 6kp?
  4. Okonek*

    Prośba o dodanie Bankomatu

    Witam, przychodzę z prośbą o dodanie Bankomatu Przed "Hacjendą" w SF obok Kościoła. Moim zdaniem przydał by się tam bankomat i dodało by to uroku temu domku. Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby (Propozycji) http://panel.pylife.pl/domy/897
  5. Okonek*

    Prośba o sprawdzenie pierwszych pojazdów

    3BBDCB28F820B4AE5B5EA6D016076C43
  6. Proszę o sprawdzenie moich pierwszych 10 pojazdów na serwerze od daty pierwszego zalogowania
  7. Okonek*

    Skarga na |PJ|KoprikV

    Witam, pisze w imieniu kolegi @|PJ|KoprikV, kolega ma taki problem ze nie może się zalogować bo zmienił hasło i zapomniał jakie miał i próbował się zalogować, w tej chwili gdy próbuje się zalogować na forum wywala mu błąd 1006, The owner has banned your IP address, Dlatego kolega nie odpisuje w skardze. Bardzo prosi o ub na forum.
  8. Okonek*

    Skarga na Spiideuszek

    Data i godzina zdarzenia:25.11.2018 00:07 Nick/pasek: Nick/pasek oskarżonej osoby: Mój serial:DC8A7899998B50559FAAB74F392E0742 Opis:Jechałem w red county premierem, po czym przejechał obok mnie oskarżony i zaczął mnie taranować a pod koniec (co widać na ostatnim ss na czacie) wyzwał Dowody w postaci logów: http://pylife.pl/topic/141517- lub screenshotów:https://imgur.com/a/wX3CeLE Logi:[2018-11-25 00:07:01] [Output] : 225 Spiideuszek: haha [2018-11-25 00:07:02] [Output] : 225 Spiideuszek: i co [2018-11-25 00:07:04] [Output] : 225 Spiideuszek: scigamy sie [2018-11-25 00:07:06] [Output] : 225 Spiideuszek: frajerze [2018-11-25 00:07:09] [Output] : 166 archiwum-Patryx: widzimy sie na forum Oczekiwania (zostaną wzięte, pod uwagę przy rozpatrzeniu. Możliwe opcje to: mute na x dni, ban na x dni, zwrot pieniędzy):Prawo jazdy na 7d oraz mute
  9. 15k jest na koncie, proszę o przekazanie tej kwoty graczowi.
  10. Bardzo przepraszam, ale byłem pewny ze te konto już nie zostanie odbanowane a chciałem jeszcze pograć na pylu dlatego gdy dostałem nowy komputer to założyłem konto na nowym serialu, bardzo proszę o odbanowanie tego konta a ja następnie zarobie i zwrócę oszukanemu graczu pieniądze a z tym kontem pozostawiam wybór tobie co z nim zrobisz. Bardzo proszę o unbana. Pozdrawiam Patryk I Przyznaje się do tego ze to nie konto kolegi tylko moje
  11. Nick: archiwum-Patryx Serial:DC8A7899998B50559FAAB74F392E0742 Staż na serwie: 343h Nick admina: times Powód zbanowania: Pozyczone pieniądze się oddaje- wytlumacz sie na forum Krótki opis sytuacji: Naprawdę nie pamiętam było to dawno temu z 3-4 lata temu Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( Koledzy nie są dobrymi świadkami )) Link do poprzedniego podania: Coś od siebie: Witam, przychodzę z prośbą o unbana ponieważ jakieś 3-4 lata temu dostałem bana z tego co napisałem wyżej ostatnio przeglądałem foldery i odnalazłem screeny z waszego serwera były to piękne chwile i trochę zrobiło mi się smutno, wiec pomyślałem ze odkopie dane do konta i napiszę prośbę o unbana wiec zwracam się do kochanej administracji o unbana i bardzo przepraszam za to co wydarzyło się x lat temu/ Up: Serial niestety nie ten ale od kolegi może da rade(logowałem się u kolegi bo mam problemy z pc) ponieważ nie mam żadnych starych apelacji
  12. Nick: archiwum-Patryx Serial: niepamiętam było to dawno temu Staż na serwie: 343h Nick admina: times Powód zbanowania: Pozyczone pieniądze się oddaje- wytlumacz sie na forum Krótki opis sytuacji: Naprawdę nie pamiętam było to dawno temu z 3-4 lata temu Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( Koledzy nie są dobrymi świadkami )) Link do poprzedniego podania: Podajesz jeśli było odrzucone i chcesz spróbować ponownie. Coś od siebie: Witam, przychodzę z prośbą o unbana ponieważ jakieś 3-4 lata temu dostałem bana z tego co napisałem wyżej ostatnio przeglądałem foldery i odnalazłem screeny z waszego serwera były to piękne chwile i trochę zrobiło mi się smutno, wiec pomyślałem ze odkopie dane do konta i napiszę prośbę o unbana wiec zwracam się do kochanej administracji o unbana i bardzo przepraszam za to co wydarzyło się x lat temu/
  13. Okonek*

    Proszę o dodanie gangu TAXI

    ja tez daje szanse refima znam od dłuszego czasu i wiem ze dobrze poprowadzi organizacje a pozatym to fajny pomysł
  14. Okonek*

    Zlot aut

    Proponuje administracji zrobic zlot aut tylko i wyłącznie stuningowanych zlot moze byc w lv mogą byc wyscigi 1/4mili konkursy a na koniec konwój wstep bedzie zalezył od tuningu auta od np: 40e do 300e.
×