Jump to content

_Pro_Kuba_

Player
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 CJ

About _Pro_Kuba_

  • Rank
    CJ

Recent Profile Visitors

309 profile views
  1. Nie rozumiem, to że nazwy są podobne to odrazu spór robisz? Jakby każda organizacja mogła robić takie spory to na serwerze zostały by z 5-10 takich organizacji. Np :Mafia Sycylyjska/Mafia Yakuza patrz tam też jest słowo mafia podobne prawda?To nie jest wyścig kto szybciej osiągnie popularność kto bedzie chcial dolaczyc do ciebie dolaczy do ciebie. To tyle pozdro.
  2. Nick:|YT|_Pro_Kuba_ Wiek:14 Serial:(Tutaj wprowadź swój Serial.) Staż:Gracz od 2 lat. Łączny czas gry: 354h 44m. Powód zmutowania :Omijanie kary na atc Krótki opis sytuacji:Na atc jakiś gościu napisał Wesołych świąt a ja z grzeczności odpowiedziałem Wzajemnie, A rambo myśląc że to było specjalnie zmutował mnie na 3d. Informuje że wcześniej informował że zakaz pisania prywatnych rozmów. Dowody:<Cargobob-424> |YT|_Pro_Kuba_: wzajemnie<Cargobob-424> |YT|_Pro_Kuba_: Xd<Maverick-484> |SM|Andre*: zeby adma wkurzyc XDZostałeś/aś wyciszony/a przez RamboPL.Powód: Omijanie zakazu rozmów prywatnych na /atc<Cargobob-424>. Link do poprzedniego podania:(Podaj link do poprzedniego podania, jeżeli niebyło poprzedniego podania pozostaw te pole puste) Coś od siebie:Rambo zrozum ja nie zrobiłem tego żeby cie zdenerwować zrobiłem to z grzeczności mam nadzieje że to zrozumiesz.
  3. Przeczytałeś Regulamin : TAK/NIE 2. Rodzaj zdjęcia : Logotyp 3. Co ma być na nim wykonane : Logotyp o mafii Pruszkowskiej. Czyli jakaś flaga polski bronie pieniądze i nasz skrot MPSZ bo jak wiemy nasza polska mafia byla slynna z prania brudnych pieniędzy. 4. Czy mają zostać zastosowane jakieś efekty : Nie 5. Jeśli w pytaniu 4 odpowiedziałeś Tak, jakie / jeśli nie, pomiń ? __________ 6. Coś od siebie : Chcę mieć logotyp ładny a nie byle jaki moze zastanowie sie nad jakąś zapłata
  4. Nick: |PM|_Pro_Kuba_ Staż: 3 miesiące 140h Serial:10FB64F014A36B41FBCCA1BD59F5CD02 Nick osoby zawieszającej: Tymian Powód zawieszenia prawa jazdy: Jazda pod prąd na autostradzie Opis sytuacji: Jechałem autem i jechałem pod prąd. Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( koledzy nie wchodzą w grę )) Coś od siebie: Wiem że jechałem nie zgodnie z regulamin i dlatego żałuje że naraziłem uczestników drogi i proszę o zwrot prawa jazdy.
  5. Nick: Tutaj wpisz twój nick: |PM|_Pro_Kuba_ Staż: Tutaj wpisz ile grasz na serwerze: 3 Miechy 131h Serial: Tutaj wpisz swój serial: 10FB64F014A36B41FBCCA1BD59F5CD0 Nick osoby zawieszającej: AreczeK* Powód zawieszenia prawa jazdy: Odwalanie oraz wjazd pojazdem do szpitala Opis sytuacji: Więc jakiś gościu wjechał do szpitala holownikiem a ja chciałem nim wyjechać i Break zamknął drzwi i nie mogłem wyjechać i po kilku sekundach już nie miałem prawka. Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( koledzy nie wchodzą w grę )) Coś od siebie: Ja chciałem tylko pomóc nie robić nazłość Lekarzom.
  6. Nick: Tutaj wpisz twój nick: |PM|_Pro_Kuba_ Staż: Tutaj wpisz ile grasz na serwerze: 3 Miechy 131h Serial: Tutaj wpisz swój serial: 10FB64F014A36B41FBCCA1BD59F5CD0 Nick osoby zawieszającej: AreczeK* Powód zawieszenia prawa jazdy: Odwalanie oraz wjazd pojazdem do szpitala Opis sytuacji: Więc jakiś gościu wjechał do szpitala holownikiem a ja chciałem nim wyjechać i Break zamknął drzwi i nie mogłem wyjechać i po kilku sekundach już nie miałem prawka. Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( koledzy nie wchodzą w grę )) Coś od siebie: Ja chciałem tylko pomóc nie robić nazłość Lekarzom.
×
×
  • Create New...