Skocz do zawartości

Jahowski

Gracz
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

28 Świetny Gość!

O Jahowski

  • Tytuł
    CJ

Komunikatory

  • Skype
    --- Discord: JAHU#0501
  • Steam
    BABCIA Z REWOLWEREM

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1256 wyświetleń profilu
  1. Moja org przestała istnieć CO JEST?! (MOJA org założyłem ją)

    1. Jahowski

      Jahowski

      Dodam miałem 3 albo 4 osoby tam

    2. Nxs.

      Nxs.

      ino huiowa aktywnosc

  2. Czy da się założyć hydrę do faggio?

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. *Jarek*

      *Jarek*

      @Bartoszz On się tylko grzecznie Zapytał, a ty juz piszesz takie bzdury. 

    3. Jahowski

      Jahowski

      Oj tam oj tam. Nawet się można uśmiechnąć przy tym.

    4. BlackJesus.nev

      BlackJesus.nev

      @Bartoszz I ty mówisz,że to ja jestem toxic xD

  3. Pasek: Wiek: 15 Czy przeszedłeś mutacje: TAK Tytuł piosenki oraz link do niej: LAST CHRISTMAS https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI Czy przeczytałeś/aś regulamin TAK
  4. Hmm sadler z hydrą, średnio wyszło bo za ciężki. Czas na mk1 :D

  5. Jahowski

    Pony

    Crystal. Jednak od kilku osób słyszałem o grającym PRIV, a ten ma całą pakę głośników
  6. Jahowski

    Pony

    Mam głośniki na pace w ponym. Niestety nie moge z nich korzystać. Proszę o pomoc osoby, które znają się na tym. Dzięki Jahowski
  7. Jahowski

    TUNE VIZU

    W Jesterze są czerwone tarcze. Wchodziłem do interiorów, auto było w przecho. Przy sprzedaży pisało że vizual tune na 28 dni.
  8. Ktoś z Gdyni? Na marsz idę, ale jakoś tak  mało flag w mieście :(

    1. l{r!$

      l{r!$

      Ludzie lenie niechce im sie flag wywieszac... :( 

    2. |JINNO|SpidiPL

      |JINNO|SpidiPL

      Też jestem z Gdyni i mało flag widzę 

    3. Jahowski

      Jahowski

      @|SAMC|SpidiPL*chun no, ale parada i atrakcje to się udały. Fajnie, że można było ten stary bank na 10 lutego zobaczyć w środku :)

       

  9. Każdy zna to uczucie kiedy skończy się paliwo, holowniki nie mogą, straż miejska ma ważniesze sprawy, adminom też nie trzeba zawracać głowy. Tak jak jest praca mechanika do zatrudnienia w urzędzie. Tak też powinna być praca POMOC DROGOWA czm nie? Nie znam się na tym, ale może istnieje jakiś inny model holownika? bądź po prostu oryginalne malowanie. Jakieś takie pomarańczowe, z pomarańczowym działającym kogutem? @AFX dałoby radę? :D

    1. Pawex

      Pawex

      Jest mobilny mechanik.

       

    2. Jahowski

      Jahowski

      @Pawex no jest, ale miałem na myśli coś w rodzaju lawety, osobnej pracy.

  10. Wiem że tworzenie interiorów jest trudne, więc szacun, ale jak wam to wszystko tak dobze idzie to może kiedys dodalibyście kierunkowskazy :) niby nic a troche chciałbym to mieć.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. |smsa|cjpomarancza

      |smsa|cjpomarancza

      no bo nie jezdzi sie zgodnie z sygnalizacja, to nie jest rp tylko rpg 
      chociaz w sumie na niektorych rp tez sie nie patrzy na sygnalizacje 

    3. AntoniRzet_

      AntoniRzet_

      Po co kierunkowskazy na RPG, tutaj nawet frakcje podczas odgrywania często się nie stosują, tym bardziej gracze.

    4. GRUHA69

      GRUHA69

      Mapa jest za mała a auta za szybkie przez co przy prędkości 50-60kmh masz uczucie jakbyś jechał może 10kmh, swoje robi także trzecia perspektywa kamery. A po za tym i tak nie były by używane takie kierunkowskazy.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...