Skocz do zawartości

Mvwk

Gracz
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 CJ

O Mvwk

  • Tytuł
    CJ

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Calton Heights - San Fierro

Ostatnie wizyty

534 wyświetleń profilu
  1. Nick: Mvwk Link do profilu: - Serial 121B9E1D5AE6B3065AACCB85724F7793 Staż na serwie: od 2014 Nick admina: mysza Powód zbanowania: CBK Krótki opis sytuacji: 7 Dni ? Za szczurku .. zalosna jestes Dowody: Niesluszny ban.. zalosna jestes serio a wczesniej to ze mna pisałaś i juz ide pisac skargę na cb Za nadużywanie
  2. Lokalizacja: SF - Calton Heights Link do panelu sprzedawanej nieruchomości:https://panel.pylife.pl/domy/1185 Cena za dobę: 270 E. Cena za nieruchomość: Licytacja od: 5000 Minimalne przebicie: 1000 Kup teraz: ?! Nazwa nieruchomości: Dom z Garażem. Opis: Co tu mówić.. Najlepszy garażo dom w całym sf . - własny podjazd miejsce w garażu + na górze na 1 slady duzo miejsca lub na quady. - Łatwo nie oddam - czekam na poważne oferty. Garaż jest ciągle otwarty, można zajść zobaczyć . :3 Zdjęcia nieruchomości: http://imgur.com/Y8glySp http://imgur.com/yOUMf7Q http://imgur.com/qM7upzd http://imgur.com/EMJc6iY
  3. Mvwk

    Domki

    --- juz nieaktualne, do zamkniecia
  4. Mvwk

    Skarga na MaddDogg

    Obrazę miałbyś, jak bym Ci na pw czy cos bez cenzurki z kropką napisał. To wtedy tak.. Byś się zaśmiał a nie zapłacił, raczej jesteś jak wszyscy, konfidencie. Elo
  5. Mvwk

    Skarga na MaddDogg

    Nic nie pytałeś , Wbiegleś pod buffalo mimo ze odbiłem w lewo by cie nie uderzyc.. uszkodziłeś mi auto którym chciałem pojechać na aukcje, oczywiście nie zapłaciłeś, wygrażałeś mi ... Nudny człowieku Do roboty jak tak sie nudzisz i piszesz skargi na ludzi ... chłopak? zapraszam na ts'a http://imgur.com/PrbTgbi Cbk za cenzurkę, po to ona jest. pozdrawiam
  6. Nick: MaddDogg Staż: 3 lata Serial: 121B9E1D5AE6B3065AACCB85724F7793 Opis sytuacji: Stukałem 12 latkę na spawnie, zakazane? Dowody: Nie robiłem ssów . Coś od siebie: No no no za zabicie pojazdem kick a za stukanie - tzw szturchanie się zabiera, no ładnie ps nie jestem odwalaczem .
  7. Nick: MaddDogg Staż: 3 lata Serial: Nick: Tutaj wpisz twój nick Staż: Tutaj wpisz ile grasz na serwerze Serial: 121B9E1D5AE6B3065AACCB85724F7793 Opis sytuacji: Stukałem 12 latkę na spawnie, zakazane? Dowody: ;] Coś od siebie: No no no za zabicie pojazdem kick a za stukanie - tzw szturchanie się zabiera, no ładnie
  8. Mvwk

    Na ile jest znany gracz wyżej ?

    1\10
  9. Nick: MaddDogg Wiek:stary (wstydzę się) Serial:121B9E1D5AE6B3065AACCB85724F7793 Staż: 3 lata Powód zmutowania :Zamiana kar - Za wyzwiska gracza na pw . Krótki opis sytuacji:Nie wiem, dla mnie to nie słyszna kara, za taką osobę hehe . Dowody:--- Link do poprzedniego podania: http://pylife.pl/topic/222269-madddogg-zbanowany-przez-conversiak/?do=findComment&comment=1669708 Coś od siebie:Dziwnie jest tak , grać bez możliwości pisania, już paru graczy mnie obraziło, Wszyscy we mnie co wjeżdzali nie placili a u mecha no wiesz to samo , heh a prawko polecialo.. Wczoraj poleciała licka pilota, bo 14 latka nie pomyślała logicznie że stałem obok, tego typa co wysłał rapra mimo że nie uciekałem i tłumaczyc sie nie moglem ... Wgl jaki to jest sens tej kary, to nadal Nie rozumiem . Nie zrobiłem nikomu wielkiej krzywdy , Obrazilem tą 17 latkę lizuskę A po niej to spłyneło . I kara 10 Dni Mute ^.~ przyznam szczerze, napewno płakała przed kompem Chcę unMuta i już nikogo Nie obrażę na PW . myślałem wtedy, że prywatna rozmowa jest prywatną ;) a jednak się myliłem . I nie chcę dalej bawić się w mima jakiegoś machającego rękami
  10. Nick: MaddDogg Wiek: nieważny Staż: od 2014 z przerwami Nick osoby zawieszającej: @CytrynQa.* Serial: 121B9E1D5AE6B3065AACCB85724F7793 Powód zawieszenia licencji: Lądowanie poza lotniskiem. Opis sytuacji: zacznijmy od tego że mam muta hehe przy czym mam ograniczony kontakt z ludzmi . Zderzyłem się z drugim Cropem w tym samym tunelu powietrznym i spadliśmy na ziemie . 515 Pawelek400* < On Chyba wysłał Raporta i nie utracił a ja byłem w pobliżu i nie uciekałem wiec w czym problem, myslałem że on wyśle i że będzie dobrze. a jak lubicie czerwony ekran od rapsów zbędnych no to prosze Dowody: --- Coś od siebie: Będę was spamił x3 jeśli z kimś się zderze inna rzecz by byla jesli bym uciekał a ona nawet nie podeszla do mnie a bylem obok smieszne
  11. Mvwk

    MaddDogg Zbanowany przez Conversiak

    Dobrze, niech ci Będzie
  12. Mvwk

    MaddDogg Zbanowany przez Conversiak

    No ten no.. A no tak... dostałem bana, za to że dodali obcje zgłoszeń ii ten no i dałem zgłoszenie a po jakimś czasie dostałem bana wiec sam się w to wkopałem bo dobrze nie obczytałem tego :3 5 Dni i to już się nie powtórzy ; bo 10 To naprawdę za dużo jak na takie coś.
  13. Mvwk

    MaddDogg Zbanowany przez Conversiak

    To będzie proste, jeśli By się nie odezwała po tym jak mnie podwaliła , tak jak widać wyżej na ssach, To by nie było tego pocisku :3 zresztą jak wyżej pisałem.. może i za ostro no ale.. i tak to było prywatnie napisane. Dużo jest tu takich podpier którzy tylko by celowo chcieli sprowokować i zraportować lub napisać skargę a ta osoba przynależy do tej grupy ludzi, no cóż. Zasłużenie dostała , jeśli się prowokuje to sie ma . A że tą anime niektórzy z administracji KC , no to trudno tak popadło, heh jak sie wsadza nosa tam gdzie nie trzeba to jest kuku :3 A ja nie będę przepraszał tej 17 latki, która myśli że wszystko może, jak ma nad soba kogoś wyżej. A w głowie siano A za te szkody ~ niby szkody jedno stuknięcie XD >.< i 19 h haha xd boze od 15 latka lol d#$(%@ no za te szkody mogę jej zaplacić. Tylko to taka gra .. że tak ktoś kogoś niechcacy z zagapienia walnie ale To nie powod .. yyy AroweK'u od razu walić taka kare.. i to mnie wkurzyło. a jej szyderczy uśmiech to naprawdę . i Dziwisz sie żę obrazilem Nie jest królewną. żeby tak za prywatne rozmowy bana, nie rozumiem. to tyle :3 aa jak się nie mylę, to mój pierwszy ban tutaj na serwerze o.O
×