Jump to content

Boczuss*

Gold
  • Content Count

    477
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

475 Świetny Gość!

About Boczuss*

  • Rank
    Luis Lopez
  • Birthday 09/20/2002

Komunikatory

  • Steam
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198841454100/

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Localization
    Nie interere bo kici kici
  • Zainteresowania
    Dziewczyny <3

Recent Profile Visitors

11081 profile views
  1. no chodz sie bic cwaniaku 

    1. MACIEKOXPVP2012

      MACIEKOXPVP2012

      >> Boczuss*(5): w realu to bys mi nie podskoczyl nawet
    2. CesarzRichard*

      CesarzRichard*

      5 Boczuss*: XDD
  2. długo mialeś te statusy mordeczko, długo XDD
     

    1. Kacper36

      Kacper36

      image.png.73242c403e5b2a4f35477504417f1552.pngXDDDDDDDDDDDD

    2. MACIEKOXPVP2012

      MACIEKOXPVP2012

      XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    3. Kacper36

      Kacper36

      boczus ma 300 iq 

  3. Też może macie takie drobne opóźnienia na serwerze? :c 

    1. Show previous comments  3 more
    2. Boczuss*

      Boczuss*

      ? XD Zapytałem się gościu normalnie ludzi którzy mają ten sam problem co ja... Nie masz to po chuj się tu wypowiadasz plebsie zaebany... Typowy dzieciaczek bez łapki. 

    3. MACIEKOXPVP2012

      MACIEKOXPVP2012

      kupiłem se krwa komputer i dalej to samo, co w blad wprowadzasz?

    4. KOCHAM_WALTONY

      KOCHAM_WALTONY

      Taaa, takie LECIUTKIE LAGI....

  4. Siema, pa kto nie ma punktów! XDD 

    1. Show previous comments  2 more
    2. Kacper36

      Kacper36

      max dwa dni

    3. MACIEKOXPVP2012

      MACIEKOXPVP2012

      juz ma 30pkt XDDD

       

    4. Kacper36

      Kacper36

      XDDDDDDDDDDDDDDDDDD CO JUZ ZROBIL XD?

  5. siema ferdus kiepski jak tam na rejonie

  6. Dobrze masz rację, źle zrobiłem. Przyznaje się do winy, mogę pokryć wyrządzone szkody. Obiecuję, że już więcej w ten sposób nie będę skracał.
  7. Problem się naprawił.
  8. Essa, 7d muta tylko za jakiegoś przegrywa XDDD 

    1. Show previous comments  10 more
    2. MUREM-ZA-PAWEKSEM26

      MUREM-ZA-PAWEKSEM26

      Skrapi nadal składa więc sie nie uda 😕 

    3. MACIEKOXPVP2012

      MACIEKOXPVP2012

      xDXDDD Skrapi kaskader

    4. AlkcilYT
  9. No takie średnie te Bullety, ale każdy ma inny gust ;d
×
×
  • Create New...