Jump to content

L3steR

Gold
  • Content Count

    628
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1057 Świetny Gość!

About L3steR

  • Rank
    Lance Vance
  • Birthday 09/06/2001

Komunikatory

  • Numer GG
    6234394
  • Skype
    I don"t remember
  • Website URL
    http://panel.pylife.pl/gracz/335258
  • Steam
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198293290782/

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Localization
    Warszawa
  • Zainteresowania
    gry, żarcie, spanie, jedzenie, jedzenie 999x

Game Account

  • Faction
    Straż Pożarna
  • Faction rank
    Ogniomistrz

Recent Profile Visitors

9078 profile views
  1. Pasek z panel.pylife.pl: Imię: Karol Wiek: 18 Serial: 5652399116F943C6FC9AD47A2ACC7EB3 Od jak dawna grasz na pylife?: od końca stycznia 2k17 Czy cierpisz na dysleksję/dysgrafię?: tak, obie przypadłości Czy posiadasz sprawny mikrofon oraz TS3?: Tak Czy zapoznałeś się z regulaminem grupy?: Tak Czy masz problemy z podporządkowaniem się wyższej randze?: Nie Opisz krótko siebie i swój charakter: no siema, takim jestem graczem serwera. Cechuje się sporym dystansem i poczuciem humoru, ale staram się przestrzegać zasad. Poza grankiem w gry w zasadzie więcej nie robie. Dlaczego to właśnie Ty powinieneś zostać wybrany?: Tak w zasadzie nie mam argumentu, chce pograć coś w teatrze Czy masz jakieś doświadczenie z teatrem, jeżeli tak to jakie?: oprócz akademii (i to dwóch) to w takich chłamach jak w szkolnych przedstawieniach grałem role zazwyczaj komika
  2. ja pierdziu w 1h 20 stron XDDD
  3. opie ale piszesz to na forum org a nie serwera @Nopeman proszę się panem zająć
  4. znowu nie dziala mapka na panel.pylife.pl/domy ;-;

    1. //NeoN

      //NeoN

      Karty są, a Ty coś jeszcze chcesz

    2. L3steR

      L3steR

      oj przepraszam, ale tak niemiło tak zostawiac nas

    3. |RB25DETT|Bartoszz

      |RB25DETT|Bartoszz

      Tak to się kończy jak się coś naprawia bez młotka!

  5. jaki jest rekord najwieecj wysiedzianych godzin w tygodniu na sluzbie? klocka to wiem ze nei jest aktualne xd

    1. BellaCiao*

      BellaCiao*

      107 chyba czy 106 i to jest hmn, musze chwile pomyslec xd

      Lego?

    2. Klocek.

      Klocek.

      Jak nie jest, jak jest.

  6. nie chce marnowac czasu na podjezdzanie mam wazniejsze sprawy
  7. kurde jak to tacy klienci zostają właścicielami to strach zamawiać umawiasz się na 18:00 przychodzisz 18:02 transakcja anulowana tracisz hajs i auto
  8. mordy, oni rozdajo darmowe infernusiki

    paczaj kom

    1. L3steR
    2. //NeoN

      //NeoN

      FAKTYCZNIE! DZIĘKI ŻE MI POWIEDZIAŁEŚ

  9. dlaczego apelka deatherasa zostala po cichu zamknięta bez żadnej odpowiedzi banującego??

    1. |ASAPD|Ziomek*lns
    2. |Szalony.|

      |Szalony.|

      Niestety takie rzeczy zdarzają się teraz często w apelacjach

  10. կեղտոտ լեգեոներներ

     

    1. L3steR

      L3steR

      podlasianie jedni zdobywają internet

      ինքներդ կեղտոտ եք

    2. Misio*

      Misio*

      odwal sie

  11. fluoryzacja dzisiaj pożycz szczoteczke

    1. Tobiasz3568

      Tobiasz3568

      Boże, te statusy są coraz śmieszniejsze, zabawniejsze. Idzie się humor poprawić. 

×
×
  • Create New...