Jump to content

tiktaki_z_gumami

Player
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 CJ

About tiktaki_z_gumami

  • Rank
    CJ
  • Birthday 11/11/2004

Komunikatory

  • Skype
    kendi2200
  • Steam
    TigerXD

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Gry Komputerowe,Piłka Nożna.

Recent Profile Visitors

524 profile views
  1. Nick: NotTiger Staż: 2lata Serial: 17B8F8285F7DA2BD8C9A15ADDDAE9DA4 Nick osoby zawieszającej: wujo_Patriarcha Powód zawieszenia prawa jazdy: Celowe taranowanie graczy na autostradzie poprzez zmiane pasa Opis sytuacji: Nikogo nie staranowalem... Nie wiem za co stracilem prawko skoro nikogo nie uderzylem.Zmienialem co chwile pas ale nikogo nie staranowalem więc,,, nwm Dowody: Brak Coś od siebie: Nikogo nie staranowalem 😕
  2. Nick: $$Tajger$$ Serial: 17B8F8285F7DA2BD8C9A15ADDDAE9DA4 Staż na serwie: 2 lata Nick admina: BloodLine_ Powód zbanowania: Brak oddania całkowitej kwoty Opis sytuacji: Sytuacja wygląda tak, że oddałem 22430e i myslałem, że jest to całkowita kwota i dlatego chciałem ponownie napisać apelacje, gdyż chciałbym z powrotem wrócic na ten serwer. Rozumiem, że jeden z RCON'ów powiedział, że jak nie oddam tej kwoty to będzie już ban BMA. Rozumiem również, że nie powinieniem otrzymywać żadnej teryfy ulgowej z uwagi mojej głupiej pomyłki, lecz mam nadzieję, że administracja zrozumie mój błąd i oddam to pozostałe 1000e.
  3. Tak. Oddam graczowi pełną kwotę jak tylko bedzie online na serwerze.
  4. Nick: $$Tajger$$ Serial: 17B8F8285F7DA2BD8C9A15ADDDAE9DA4 Staż na serwie: 2 lata Nick admina: BloodLine_ Powód zbanowania: Nie oddalem pełnej kwoty graczowi Krótki opis sytuacji: Mialem z graczem umowe i nie oddalem wymaganej kwoty w danym czasie Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( Koledzy nie są dobrymi świadkami )) Link do poprzedniego podania: Coś od siebie: Minęło już troche czasu od tego zdazenia ale chce zacząc grac na pylku wiec postanowilem oddac mu te pieniądze odrazu jak bede wiedzial ze jest aktywny na serwerze.
  5. Nick: $$Tajger$$ Link do profilu: https://pylife.pl/profile/26309-tajger/ Serial 17B8F8285F7DA2BD8C9A15ADDDAE9DA4 Staż na serwie: 2lata Nick admina: BloodyLine_ Powód zbanowania: - https://pylife.pl/forums/topic/305690-skarga-na-tajger- Krótki opis sytuacji: Zacznijmy od tego ze mialem czas na uzbieranie ale dostawalem nowego kompa i musialem na niego wsyzstko pobracc itp. +zaczął sie rok szkolny wiec nie mialem az tyle czasu... Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( Koledzy nie są dobrymi świadkami )) Link do poprzedniego podania: Pli było odrzuodajesz jeścone i chcesz spróbować ponownie. Coś od siebie: Jezeli dostane unbana to postaram sie jak najszybciej uzbierac te pieniadze w wyznaczonym terminie.
  6. To co robimy? bo chce już wyjaśnić tę sprawę.
  7. no wiesz jezeli chciales clovera bez skargi na mnie no to tak a teraz tracimy oby dwoje czas i admini na to tez bo moglismy to zalatwic a ty nie chciales mial bys swojego clovera i 1k + a ty nie chciales no to tak jest...
  8. ale nie zdarzył bym zarobic wiec poinformowalem cie dzien wczscniej a ty go niechciales i pisales ze nie nie jak nie zarobisz to bedzie pewny ban
  9. bede drążył ten temat bo to jest jak na moje istotne poniwaz chcialem ci je oddac... i tak jak jest wyzej probowalem a ty sam niechciales :/
  10. wiem ze ja potwierdzilem ale chcialem ci to zwrocic jeszcze taniej bo za 10570 :/
  11. zachwile dam ss stary screen bo robiony prawie odrazu po mam jeszcze logi jak beda przydatne do wysle ss
×
×
  • Create New...