Skocz do zawartości

KubaAkaWariat

Gracz
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

36 Świetny Gość!

O KubaAkaWariat

  • Tytuł
    CJ

Komunikatory

  • Strona WWW
    http://royalfigfters.pl.tl

Informacje ogólne

  • Płeć
    Brak danych

Ostatnie wizyty

681 wyświetleń profilu
  1. Nick:KubaAkaWariat Serial:3B4EFC3673AA98896C83C390578F8193 Staż na serwie: Łączny czas gry: 1317h 14m. OD 2 LAT Nick admina: BloodLine_ Powód zbanowania: Krótki opis sytuacji: Opisz sytuację - Koledzy z discorda zapytali sie kiedy organizacja bo chcą zebym ja ja prowadzil i chcialem zakupic auta zakupilem pare a w tym washinktona ktory dany gracz mial kupic poszlismy sie rozliczac i podsunolem mu Klocka i go po prostu oszukalem. Potem byla skarga i ban. Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( Koledzy nie są dobrymi świadkami )) ----- Link do poprzedniego podania: Podajesz jeśli było odrzucone i chcesz spróbować ponownie.-------- Coś od siebie: Jeśli Ci naprawdę zależy, będziesz wiedział co tu napisać ) Ja bardzo przepraszam chciałbym dostać UB już wiecej sie to nie powtórzy będę przestrzegał regulaminu wszystkiego ale bardzo proszę nie wiem co mi wtedy odjebalo na mózg ktorego nie posiadam.Chciałbym rozpocząć grę z kolegami założyć Strone organizacji organizacje i grac z kolegami/koleżankami które graja z kuzynami itd.Wydarzenie miało miejsce 1 lutego a chyba wiecie albo nie że mysli sie dopiero po zdarzeniu. Jeszcze raz przepraszam mam nadzieje ze dacie mi szense Przepraszam.
  2. Nie mam zadnego wydłumaczenia poprostu go oszukałem i tyle. jak bym mial ub mogl bym ci to auto oddac poprostu allbo zwrocic hajs. A i gracza madit nigdy nie oszukałem wrocilemm tu po przerwie przerwe mialem z rok chyba ani nie probowalem go oszukac
  3. Nick: KubaAkaWariat Serial:3B4EFC3673AA98896C83C390578F8193 Staż na serwie: Łączny czas gry: 1252h 14m. Od dwóch lat. Nick admina: AFX Powód zbanowania: Wytlumacz na forum: nieudane logowania (17) na konta (2) w ostatnim czasie Krótki opis sytuacji: Logowalem sie na Konto Brata Brat o tym wiedzial tylko Podal mi zle haslo i mowil zebym Sprobowal z małych liter duzych zeby to zmienil ITD i nie dzialalo.Zrobilem sobie przerwe na kilka godzin po czym wchodze na serwer i ban. Dowody:Nie mam. Link do poprzedniego podania: Coś od siebie:Ja naprawdę nie kłame brat wiedzial o tym . Ja nie wiedzialem ze jak sie bede logowal na konto brata to dostane bana Przepraszam bardzo juz nie bedę ale prosze dajcie mi Unbana ;c
  4. 1. Nazwa organizacji/gangu: Chlebowo 2. Link do panelu organizacji panel.pylife.pl: https://panel.pylife.pl/organizacje/5298 3. Pasek obecnego Lidera organizacji/gangu: KubaAkaWariat 4. Pasek osoby, której chcesz przekazać organizacje/gang: https://panel.pylife.pl/gracz/105150 5. Dlaczego chcesz przekazać organizacje/gang? Ponieważ dostałem bana i chce żeby Easy001 zajął się organizacją 6. Jak długo istnieje organizacja/gang? Gang istnieje ponad 2 miesiące 2018-05-21 19:08:07
  5. 1. Nazwa organizacji/gangu: Chlebowo 2. Link do panelu organizacji panel.pylife.pl: https://panel.pylife.pl/organizacje/5298 3. Pasek obecnego Lidera organizacji/gangu: KubaAkaWariat 4. Pasek osoby, której chcesz przekazać organizacje/gang: https://panel.pylife.pl/gracz/105150 5. Dlaczego chcesz przekazać organizacje/gang? Ponieważ dostałem bana i chce żeby Easy001 zajął się organizacją 6. Jak długo istnieje organizacja/gang? Gang istnieje niecałe 2 miesiące 2018-05-21 19:08:07
  6. Tak ale brat wiedział sam dal.mi pasy... Ktore nie dzialaly..
  7. Nie włamywalem się na czyjes konto i nie kłame Mr.pickles to tam chcialem zrobic sobie repke na - Mam nawet pasy wiec... a AdThree to konto mojego brata ...
  8. Nick: KubaAkaWariat Serial:3B4EFC3673AA98896C83C390578F8193 Staż na serwie: Łączny czas gry: 1252h 14m. Od dwóch lat. Nick admina: AFX Powód zbanowania: Wytlumacz na forum: nieudane logowania (17) na konta (2) w ostatnim czasie Krótki opis sytuacji: No sam nie wiem logowalem się na konto i nie mogłem sobie hasła przypomnieć. Dowody:Nie mam. Link do poprzedniego podania: Podajesz jeśli było odrzucone i chcesz spróbować ponownie. Coś od siebie:No ja nie wiem o co chodzi ze ktos zapomina hasła to go odrazu banujecie? Czy co? Bo nie rozumiem. No ja nie rozumiem
  9. Tak ale ja niewiedzialem Ja mam TeamWariat kolega wymyslil to bo mam Wariat w nicku ... A jezeli ma byc zmieniona nazwa prosze zmienic ją na RoyalFigfters Skrót RF @WariatDrogowy Tak ale ja niewiedzialem Ja mam TeamWariat kolega wymyslil to bo mam Wariat w nicku ... A jezeli ma byc zmieniona nazwa prosze zmienic ją na RoyalFigfters Skrót RF @WariatDrogowy A i jezeli ma byc zmieniona nazwa prosze o zmienienie linku .. https://RoyalFigfters.pl.tl/
  10. Nick:|Szef|TW|KubaAkaWariatWiek:Nie Interesujcie sie.Serial:3B4EFC3673AA98896C83C390578F8193Staż: 2 lataPowód zmutowania : WyzwiskaKrótki opis sytuacji:krotko a na temat: zrespiłem sie Lv przecho nie mialem zbyt wiele czasu chciałem isc pozarabiac to wsiadłem na g i pytam taxi? on pisze tak pytam ile lot lv 15e daje a on mnie wywozi przez Pol mapy moze kurwa on ma czas na wywozenie Ile pIsalem raportow dac wam logi Macie to W dupie dla was sie hajs liczy i tyle napisalem chyba 10 rapsow albo wiecej wy to macie w dupie jest was duzo a nawet mu warna nie daliscie ja stracilem hajs i nie zostałem podwieziony gowno mnie to Obchodzi ze on sie bawi w Uprowadzenie Jezeli ja bym cos takiego zrobil byscie mi prawko pewnie 6 miechow wpierdzielili aalbo bana a jemu prawko 4d ? i jeszcze za co te Mute za to ze nie ragujecie na to co Gacze robią Bo wydaje mi sie ze tak..Dowody:Nie mam.Link do poprzedniego podania:(Podaj link do poprzedniego podania, jeżeli niebyło poprzedniego podania pozostaw te pole puste)Coś od siebie:Mute dostałem za nic kazdy by sie wkurwił ja moim miejscu i tak by go zwyzywal to ze ktos nie ma czasu to nie znaczy ze ktos ma go wywozic ja zaplacilem mu za podwozke to za co to mute? za to? CHcecie logi ile raportow dałem ? albo se sami sprawdzcie........
  11. Tak Gracz Adam1212 Powinien zostac Ukarany odpowiednią dla niego karą i zapłacic za szody 600 euro kary ten gracz nawet gdy dochodzil to sie Wypytywał o auta jakie mamy gdzie baza. Czekam na wypowiedz tego Konfidenta....
  12. Nick: KubaAkaWariat Staż: Gracz od 1 roku. 1112h 5m. Serial: Tutaj wpisz swój serial 3B4EFC3673AA98896C83C390578F8193 Nick osoby zawieszającej: Sz0n41 Powód zawieszenia prawa jazdy: Zgodnie z umową przedłużam karę do pół roku. Opis sytuacji:To wtedy jak Tanek był w Administracji bo dostawałem duzo kar a najbardziej Prawka i wziol sobie jakąs umowe do pol roku prawko a ja z nim tej umowy nie ustalałem i dostalem bo typ afk mial na mechaniku admini nie reagowali na 15 reportow to postanowilem go wywalic z tego mecha i go wypchalem.Dostalem prawko 3d a potem Tanek dolozyl pol roku i to tyle. Dowody: nie mam Coś od siebie: Bardzo Przepraszam juz nie bedę taranował ale prosze oddajcie mi Prawo Jazdy juz wiem co to znaczy odwalac.Prosze dajcie Ostatnia szanse blagam ;c Jezeli znow bede odwalał taranowal to zabierzecie na pol roku prosze Cie Noctropolis Błagam cię Mam nadzieję ze moja prosba zostanie pozytywnie rozpatrzona. Bardzo Przepraszam cała Administrację oraz Graczy za taran wyzywanie i wszystko co zle zrobilem. Błagam zaakceptuj tą apelacje proszę ja nie chciałem tak zrobić Poniosło mnie
  13. Typ zwrocil hajs nic sie nie dzieje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...