Skocz do zawartości

|MUTE|NudesyySeby

Premium
  • Zawartość

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18 Dobra

3 obserwujących

O |MUTE|NudesyySeby

  • Tytuł
    Ken Rosenberg
  • Urodziny 29.08.2003

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kujawsko-Pomorskie

Ostatnie wizyty

3592 wyświetleń profilu
  1. Nick: Sebanowski*.303 Staż: Ponad Rok Serial: 73C4CF873BA49E61FA2485F26D9F9391 Nick osoby zawieszającej: Riddic Powód zawieszenia prawa jazdy: Taran Gracza Opis sytuacji: wepchałem się w kolejke i go staranowalem Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( koledzy nie wchodzą w grę )) Coś od siebie: Przepraszam, już tak nie będę robił, a za szkody mogę zapłacić.
  2. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza FiolekLeet.hn

    Data i godzina zdarzenia: 20:50 15.09.2018r Nick/pasek: @Kamerzysta. Nick/pasek oskarżonej osoby: @FiolekLeet.hn Mój serial: 73C4CF873BA49E61FA2485F26D9F9391 Opis: Oczywiście to było tak, że ja napisałem cene za jego premiera, którego wystawił na geldzie... napisałem że zbyt dużo chce, więc znajdę sobie innego z lepszym tune, gracz potem pisał i kłucił się ze mną, napisałem w końcu to pokaż ile ty masz majątku a ja ci pokaże ile ty masz gracz napisał że ma niby, 270k majątku, a nie ma, chciałem aby pokazał mi swoje ss, a ja pokaże ile ja mam miałem ponad 200k ale potem kupiłem auto, widać na ss jakie to auto, i gracz w końcu napisał że mam 0 iq i jestem dzieckiem. Dowody w postaci screenshotów: https://imgur.com/a/Eg8KGnV Oczekiwania (zostaną wzięte, pod uwagę przy rozpatrzeniu. Możliwe opcje to: mute na x dni, ban na x dni, zwrot pieniędzy):
  3. |MUTE|NudesyySeby

    Sprzedam Restaurację w SF

    lock sprzedane na serwerze, o kwocie 14k możecie zamknąć.
  4. |MUTE|NudesyySeby

    Sprzedam Restaurację w SF

    Lokalizacja: San Fierro, Juniper Hollow. Link do panelu sprzedawanej nieruchomości: http://panel.pylife.pl/domy/711 Cena za dobę: 200 Euro. Cena za nieruchomość: 10k i czekam na coś więcej niz 10k Nazwa nieruchomości: Restauracja Opis: Sprzedam Restaurację w sf która znajduję się na Juniperze Hollow, jest bardzo dużo miejsca, zmieści się tam ok. 30 aut baza posiada 2 Helipady, baza ma bardzo dużo miejsca jak widać na ss, i zachęcam do kupna. Zdjęcia nieruchomości: https://imgur.com/a/bOoKk9y
  5. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza Sorry

    gracza nie widuję na serwerze, danej kwoty nie otrzymałem.
  6. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza Sorry

    gracz nie oddał kasy, czekam juz dlugo. gracz nawet tu nie reaguje 😜
  7. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza JestemBartek22.

    okej, ale za szkody zapłaciłem więc.. chcesz to pisz skargi jeżeli chcesz ss jak ci daje 20e to mogę dać dla mnie to żaden problem i nie prowokuję, tylko ty jakoś zaczynasz się dziwnie zachowywać...
  8. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza JestemBartek22.

    Data i godzina zdarzenia: 13:47 Nick/pasek: Nick/pasek oskarżonej osoby: Mój serial: 73C4CF873BA49E61FA2485F26D9F9391 Opis: Gracz Zaczał wyzywać od ,, Frajerów! '' Dowody w postaci logów: [2018-08-19 13:28:49] [Output] : 191 JestemBartek22*app: Cześć Ĺobuziaku! (ăŁďĽľâ—ˇďĽľ)㣠[2018-08-19 13:28:53] [Input] : organizacja * |OSP|ksawcio99 zamiata [2018-08-19 13:28:53] [Output] : MRL> .SebCio:=): * |OSP|ksawcio99 zamiata [2018-08-19 13:28:58] [Output] : * |OSP|ksawcio99 odklada miotle do schowka [2018-08-19 13:29:11] [Output] : [PREMIUM] Otrzymujesz premiÄ™ za peĹ‚nÄ… godzinÄ™ gry - 300.00EUR [2018-08-19 13:29:11] [Output] : [PREMIUM] +bonus okazjonalny - dodatkowe 25% [2018-08-19 13:29:11] [Output] : [GOLD] Otrzymujesz premiÄ™ za pół godziny gry - 250.00EUR [2018-08-19 13:29:11] [Output] : [GOLD] +bonus okazjonalny - dodatkowe 25% [2018-08-19 13:29:28] [Output] : [2018-08-19 13:29:57] [Output] : 65 |OSP|xDzoNy*vin: Jedz [2018-08-19 13:29:59] [Output] : 238 PoProstuPatryk: ktos obsral ulice XDD [2018-08-19 13:30:01] [Output] : 362 |OSP|ksawcio99: ProszÄ™ o opuszczenie terenu akcji!Teren zamkniÄ™ty [2018-08-19 13:30:03] [Output] : 65 |OSP|xDzoNy*vin: âś– ProszÄ™ zrobić przejazd! âś– [2018-08-19 13:30:05] [Output] : [2018-08-19 13:30:05] [Output] : |KOMIS|^^MENTOSIK^^ otrzymaĹ‚/a ostrzeĹĽenie od Break.: AFK w San Newsie 1/3 [2018-08-19 13:30:05] [Output] : 362 |OSP|ksawcio99: wyjezdzaj [2018-08-19 13:30:14] [Output] : 168 |SAPD|Vodkage: Odjedz [2018-08-19 13:30:22] [Output] : 17 .SebCio:=): widac [2018-08-19 13:30:23] [Output] : 17 .SebCio:=): ze app [2018-08-19 13:30:25] [Output] : 191 JestemBartek22*app: xd [2018-08-19 13:30:27] [Output] : 191 JestemBartek22*app: WE TAM [2018-08-19 13:30:28] [Output] : 65 |OSP|xDzoNy*vin: xD [2018-08-19 13:30:29] [Output] : 238 PoProstuPatryk: jak wchodze do urzedu cnie [2018-08-19 13:30:30] [Output] : 191 JestemBartek22*app: TURLAJ [2018-08-19 13:30:31] [Output] : 17 .SebCio:=): haha [2018-08-19 13:30:33] [Output] : 191 JestemBartek22*app: przynajmniej nie dla aut [2018-08-19 13:30:33] [Output] : 238 PoProstuPatryk: w sf [2018-08-19 13:30:34] [Output] : 191 JestemBartek22*app: jestem [2018-08-19 13:30:35] [Output] : 191 JestemBartek22*app: frajerze [2018-08-19 13:30:37] [Output] : 17 .SebCio:=): odwalacza app [2018-08-19 13:30:39] [Output] : [2018-08-19 13:30:39] [Output] : |KOMIS|^^MENTOSIK^^ otrzymaĹ‚/a ostrzeĹĽenie od Break.: AFK 2/3 [2018-08-19 13:30:43] [Output] : [2018-08-19 13:30:45] [Output] : 238 PoProstuPatryk: to jest tam taka niewidzialna podloga i spadam w otchlan i mnie zabija [2018-08-19 13:30:45] [Output] : [2018-08-19 13:30:48] [Output] : 17 .SebCio:=): haha [2018-08-19 13:30:52] [Output] : 17 .SebCio:=): i co jeszcze/ [2018-08-19 13:30:54] [Output] : 17 .SebCio:=): ? [2018-08-19 13:30:54] [Output] : 238 PoProstuPatryk: co mam zrobic [2018-08-19 13:30:55] [Output] : 168 |SAPD|Vodkage: Nic na to nie poradze [2018-08-19 13:30:55] [Output] : 191 JestemBartek22*app: Pato [2018-08-19 13:30:55] [Output] : 17 .SebCio:=): dziekco [2018-08-19 13:30:56] [Output] : [2018-08-19 13:30:56] [Output] : 191 JestemBartek22*app: logic [2018-08-19 13:30:57] [Output] : 168 |SAPD|Vodkage: Odjedz [2018-08-19 13:30:58] [Output] : [2018-08-19 13:30:58] [Output] : 17 .SebCio:=): dziecko* [2018-08-19 13:31:00] [Output] : [2018-08-19 13:31:00] [Output] : 65 |OSP|xDzoNy*vin: imss [2018-08-19 13:31:02] [Output] : [2018-08-19 13:31:02] [Output] : |KOMIS|^^MENTOSIK^^ zostaĹ‚/a wykopany/a przez Break., powĂłd: AFK w San Newsie [2018-08-19 13:31:02] [Output] : 65 |OSP|xDzoNy*vin: miss [2018-08-19 13:31:02] [Output] : [2018-08-19 13:31:03] [Output] : 191 JestemBartek22*app: XD [2018-08-19 13:31:04] [Output] : 191 JestemBartek22*app: taa [2018-08-19 13:31:07] [Output] : 17 .SebCio:=): ta [2018-08-19 13:31:07] [Output] : 191 JestemBartek22*app: o [2018-08-19 13:31:08] [Output] : 185> |SMSA|Kasy|YT|: Witam [2018-08-19 13:31:09] [Output] : 17 .SebCio:=): celowo to bylo [2018-08-19 13:31:12] [Output] : 65 |OSP|xDzoNy*vin: miss [2018-08-19 13:31:16] [Output] : * |OSP|xDzoNy*vin uruchamia silnik. [2018-08-19 13:31:18] [Output] : 231> CjPomarancza: elo [2018-08-19 13:31:21] [Output] : [2018-08-19 13:31:25] [Output] : 62> AcriZ: eo [2018-08-19 13:31:26] [Output] : 19> DudekPomarancza: siemka [2018-08-19 13:31:38] [Output] : 17 .SebCio:=): widac ze app [2018-08-19 13:31:41] [Output] : 17 .SebCio:=): ten jestembartek [2018-08-19 13:31:42] [Output] : 191 JestemBartek22*app: ah [2018-08-19 13:31:47] [Output] : 17 .SebCio:=): dzieciak [2018-08-19 13:31:49] [Output] : 191 JestemBartek22*app: Idz tam [2018-08-19 13:31:52] [Output] : 191 JestemBartek22*app: vulcanowi [2018-08-19 13:31:52] [Output] : 17 .SebCio:=): ktory szaremu sie lize hah [2018-08-19 13:31:52] [Output] : 362 |OSP|ksawcio99: ProszÄ™ o opuszczenie terenu akcji!Teren zamkniÄ™ty [2018-08-19 13:31:53] [Output] : 191 JestemBartek22*app: dokĹ‚adnie [2018-08-19 13:31:55] [Output] : 191 JestemBartek22*app: wylizac [2018-08-19 13:32:04] [Output] : 17 .SebCio:=): hah [2018-08-19 13:32:04] [Output] : 65> |OSP|xDzoNy*vin: XD [2018-08-19 13:32:07] [Output] : [2018-08-19 13:32:07] [Output] : MRL> Ciastus:.: elo [2018-08-19 13:32:12] [Output] : 17 .SebCio:=): dziecko szarego 😜 [2018-08-19 13:32:12] [Output] : * |OSP|xDzoNy*vin gasi silnik. [2018-08-19 13:32:13] [Output] : 17 .SebCio:=): hah [2018-08-19 13:32:22] [Output] : [2018-08-19 13:32:22] [Output] : |OSP|GSP|Skramb zostaĹ‚/a wykopany/a przez Break., powĂłd: crash [2018-08-19 13:32:23] [Output] : MRL> |A-ZUZ|Szalony.: elo [2018-08-19 13:32:30] [Output] : MRL> Ciastus:.: kogo ten intruder na bazie [2018-08-19 13:32:30] [Output] : MRL> Ciastus:.: xd [2018-08-19 13:32:30] [Output] : 17 .SebCio:=): break [2018-08-19 13:32:37] [Output] : 17 .SebCio:=): sprzedalem premiersona [2018-08-19 13:32:38] [Output] : 17 .SebCio:=): powiem ci [2018-08-19 13:32:47] [Output] : 355 Break.: ? [2018-08-19 13:32:55] [Output] : 17 .SebCio:=): Marek2k18 [2018-08-19 13:32:57] [Output] : [2018-08-19 13:32:58] [Output] : 17 .SebCio:=): zabrales prawko xD [2018-08-19 13:33:05] [Output] : 355 Break.: no [2018-08-19 13:33:06] [Output] : 17 .SebCio:=): czm 3d? [2018-08-19 13:33:09] [Output] : 17 .SebCio:=): a nie 12h [2018-08-19 13:33:10] [Output] : 17 .SebCio:=): jak inni [2018-08-19 13:33:15] [Output] : 17 .SebCio:=): we [2018-08-19 13:33:17] [Output] : 17 .SebCio:=): pal gume [2018-08-19 13:33:26] [Output] : 17 .SebCio:=): cze [2018-08-19 13:33:28] [Output] : 191 JestemBartek22*app: 491 SIK.Aroszparo: bujaj wora [2018-08-19 13:33:29] [Output] : 17 .SebCio:=): dziecko szarego [2018-08-19 13:33:32] [Output] : 191 JestemBartek22*app: XDD [2018-08-19 13:33:42] [Output] : 191 JestemBartek22*app: Przynajmniej hajsik z ciebie [2018-08-19 13:33:42] [Output] : 191 JestemBartek22*app: ma [2018-08-19 13:33:43] [Output] : 191 JestemBartek22*app: XD [2018-08-19 13:33:43] [Output] : * |OSP|xDzoNy*vin uruchamia silnik. [2018-08-19 13:33:53] [Output] : 17 .SebCio:=): hmm zobaczymy jak dlugo [2018-08-19 13:33:57] [Output] : 191 JestemBartek22*app: no [2018-08-19 13:33:58] [Output] : 191 JestemBartek22*app: z ciebie [2018-08-19 13:33:59] [Output] : 17 .SebCio:=): bo mam ss [2018-08-19 13:34:00] [Output] : 191 JestemBartek22*app: lamusie [2018-08-19 13:34:01] [Output] : 191 JestemBartek22*app: miaĹ‚ [2018-08-19 13:34:04] [Output] : 191 JestemBartek22*app: no to co [2018-08-19 13:34:05] [Output] : 191 JestemBartek22*app: wywalone [2018-08-19 13:34:06] [Output] : 191 JestemBartek22*app: na ciebie [2018-08-19 13:34:07] [Output] : 191 JestemBartek22*app: mamy [2018-08-19 13:34:09] [Output] : 17 .SebCio:=): wiec jak dostanie ub [2018-08-19 13:34:09] [Output] : [2018-08-19 13:34:10] [Output] : 17 .SebCio:=): a nie odda [2018-08-19 13:34:14] [Output] : 17 .SebCio:=): to znow dostanie banicje Oczekiwania (zostaną wzięte, pod uwagę przy rozpatrzeniu. Możliwe opcje to: mute na x dni, ban na x dni, zwrot pieniędzy): czekam na mute dla tego pana.
  9. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza Sorry

    jak ci przekazuje 0.01e [ ponieważ miałem mute i nie mogłem napisać ] i jak ty piszesz coś o rondzie
  10. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza Sorry

    mogę dać loga i za kłamstwa będę prosił o zbanowanie cie
  11. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza Sorry

    aha, nie spotkaliśmy się, wczoraj jechałeś autem i mnie totalnie olałeś jeszcze się zderzyliśmy ale ty typie kłamiesz to że sobie dodałem do nicku mute? to nie znaczy ze stale nicki zmieniam
  12. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza Sorry

    zostało 40 min.. kasy nadal nie ma
  13. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza Sorry

    widzę że gracz nie reaguje na to 😜 więc czekam za kasą do dziś 14.08.2018 do godziny 22:00
  14. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza Sorry

    120e oddaje i gitara
  15. |MUTE|NudesyySeby

    Skarga Na Gracza |Mech-SF|BieSjusz

    tak, poniosło, dla mnie za te kłamstwa jeszcze zasługujesz na karę chociaż mute na 3/4d
×