Jump to content

|Tune|zapytajnik?*ps

Premium
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

207 Świetny Gość!

About |Tune|zapytajnik?*ps

  • Rank
    Frank Tenpenny
  • Birthday 10/14/2001

Komunikatory

  • Numer GG
    nie mam

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Localization
    Tutaj w lewo
  • Zainteresowania
    Moje zainteresowania to Motoryzacja, Polskie Kobiety, Militaria, Poszukiwanie Klasycznych aut.

Recent Profile Visitors

2528 profile views
  1. 8k mam w bankomacie dzisiaj mozesz je odebrać a w sprawie tych 12k to do querty :/
  2. Dostałem warna ze mam oddać id 213 zle przelane pieniądze wiec napisałem pod te id ze byłem nieobecny w grzę potem sprawdziłem console i okazało sie ze gracz ZamachowiecAndrzej miał takie samo ale zdarzyl opuścić serwer. Console sprawdzilem dopiero po tym jak przelałem te 12k
  3. Pomyliłem sie z id były takie same, a po tym jak oddałem je zauważyłem niezgodność z nickami. Jeszcze do tego te warny spotęgowały moj pośpiech i nie chciałem bana dostać :/
  4. Witam napotkałem pewien problem, ponieważ poszedłem sobie na chwile do kuchni coś zjesc potem poszedłem do komputera i zobaczyłem warny ze mam oddac pieniadze id 213. Więc pisze pod to id ile mi przesłał bo bylem wtedy nieobecny QeRty napisał ze 12k. Bez chwili namysłu oddalem te pieniadze aby nie miec problemow. Sprawdzilem jeszcze raz konsole i patrze ze dostałem 20k od ZamachowiecAndrzej nwm czy gracz zmienił nick ponieważ id byly takie same czy to był jakiś oszust i zwyczajnie mnie wyruchał. Po chwili gracz wyszedł z serwera. Proszę o rozwiązanie tego problemu ponieważ nie chce mieć żadnych nieprzyjemności. Pozostałe 8k są w bankomacie nawet ich nie tykam.. Serial: 772E2B0CF41C88DA37276E08DB2CD8F4 Logi: [2019-07-13 16:15:31] [Output] : ✔ Gracz ZamachowiecAndrzej/213 przekazuje Ci 20000.00 €. [2019-07-13 16:15:31] [Output] : [2019-07-13 16:15:35] [Output] : << ZamachowiecAndrzej(213): dawaj kod [2019-07-13 16:15:37] [Output] : 145> |SM|Ognistyy: nie w fc nie [2019-07-13 16:15:40] [Output] : << ZamachowiecAndrzej(213): o kurwa nie to id [2019-07-13 16:15:47] [Output] : 152> BB|wi11os.: ja moge ci pomalowac dach w perku jak przyjedziesz po mnie na gielde LV [2019-07-13 16:15:59] [Output] : 35> Muzyn.: atc jest wież lv? [2019-07-13 16:16:03] [Output] : 35> Muzyn.: nie tu [2019-07-13 16:16:08] [Output] : 184> |MUTE|Eren.: Jadę. [2019-07-13 16:16:15] [Output] : << ZamachowiecAndrzej(213): oddasz? [2019-07-13 16:16:57] [Output] : [2019-07-13 16:16:57] [Output] : |Tune|zapytajnik?*ps otrzymał/a ostrzeżenie od Conversiak: Oddaj proszę przypadkowo przelaną gotówkę ID 213 [2019-07-13 16:16:57] [Output] : Otrzymales/as ostrzezenie! [2019-07-13 16:16:57] [Output] : Oddaj proszę przypadkowo przelaną gotówkę ID 213 [2019-07-13 16:16:57] [Output] : Nie stosowanie sie do ostrzezen moze skutkowac kickiem lub banem! [2019-07-13 16:16:57] [Output] : [2019-07-13 16:16:57] [Output] : |Tune|zapytajnik?*ps otrzymał/a ostrzeżenie od Domelek: oddaj co nie twoje na id 213 [2019-07-13 16:16:57] [Output] : Otrzymales/as ostrzezenie! [2019-07-13 16:16:57] [Output] : oddaj co nie twoje na id 213 [2019-07-13 16:16:57] [Output] : Nie stosowanie sie do ostrzezen moze skutkowac kickiem lub banem! [2019-07-13 16:17:20] [Output] : Otrzymales/as ostrzezenie! [2019-07-13 16:17:20] [Output] : Rusz się, albo dostaniesz kicka za AFK. [2019-07-13 16:17:20] [Output] : Nie stosowanie sie do ostrzezen moze skutkowac kickiem lub banem! [2019-07-13 16:17:45] [Output] : 184> |MUTE|Eren.: jestem\]\a [2019-07-13 16:17:53] [Output] : 35 Muzyn.: lądowwania po=wiadasz [2019-07-13 16:19:49] [Output] : 107 |DYMY|3BiT: ? xd [2019-07-13 16:19:54] [Output] : 35 Muzyn.: pisz na atc [2019-07-13 16:20:06] [Output] : 88> |Banzai|: jakis mech ls podjedzie? [2019-07-13 16:20:18] [Output] : 152> BB|wi11os.: ogladal ktos ST 3 sezon? oplaca sie? [2019-07-13 16:21:10] [Output] : [2019-07-13 16:21:19] [Output] : 74> Huti: zrobi ktos kolor i taxo za 4.1k? [2019-07-13 16:21:34] [Output] : 42> |VL-CT|BarteuBozq: załatw mi mecha to ci zrobie XD [2019-07-13 16:21:42] [Output] : 74> Huti: xd [2019-07-13 16:22:00] [Output] : 88> |Banzai|: dawac mecha ls [2019-07-13 16:22:29] [Output] : 48> ChillyTrain96: Gdzie jest giełda w LV ? [2019-07-13 16:22:31] [Output] : [PREMIA] Otrzymujesz premię za pełną godzinę gry - 100.00EUR [2019-07-13 16:22:31] [Output] : [PREMIUM] Otrzymujesz premię za pełną godzinę gry - 300.00EUR [2019-07-13 16:22:31] [Output] : [PREMIUM] +bonus okazjonalny - dodatkowe 25% [2019-07-13 16:22:35] [Output] : 88> |Banzai|: zawiezc ? [2019-07-13 16:22:41] [Output] : 11> |CT|MrTalon: przy lotnisku [2019-07-13 16:22:43] [Output] : 152> BB|wi11os.: obok szpitala LV (kariera) [2019-07-13 16:22:47] [Output] : 88> |Banzai|: moge zawiezc [2019-07-13 16:23:53] [Output] : * Morlin gasi silnik. [2019-07-13 16:23:53] [Output] : 188> Ketmio: siema [2019-07-13 16:24:11] [Output] : [2019-07-13 16:24:11] [Output] : DASHA01 został/a wykopany/a przez Domelek, powód: flood [2019-07-13 16:25:22] [Output] : >> QeRty(213): xd ile ci wisze [2019-07-13 16:25:27] [Output] : >> QeRty(213): po afczylem [2019-07-13 16:25:36] [Output] : >> QeRty(213): :v jadlem obiad [2019-07-13 16:25:46] [Output] : << QeRty(213): 10k [2019-07-13 16:25:59] [Output] : [2019-07-13 16:25:59] [Output] : ✔ Przekazujesz 10000.00 € graczowi QeRty/213. [2019-07-13 16:25:59] [Output] : [2019-07-13 16:26:17] [Output] : >> QeRty(213): sory xd nie bylo mnie przy kompie [2019-07-13 16:26:21] [Output] : >> QeRty(213): wybacz [2019-07-13 16:26:28] [Output] : << QeRty(213): dasz jeszcze 2k [2019-07-13 16:26:45] [Output] : >> QeRty(213): ile ? [2019-07-13 16:26:53] [Output] : >> QeRty(213): czk console [2019-07-13 16:26:56] [Output] : >> QeRty(213): sprawdze [2019-07-13 16:27:09] [Output] : ✖ Nie znaleziono gracza o podanym ID/nicku! [2019-07-13 16:27:15] [Output] : ✖ Nie znaleziono gracza o podanym ID/nicku! [2019-07-13 16:27:40] [Output] : Nie znaleziono gracza o podanym ID/nicku! [2019-07-13 16:27:54] [Output] : [2019-07-13 16:27:54] [Output] : |CT|Ykeo08 otrzymał/a cofnięcie licencji lotniczej od wujo_Patriarcha, powód: Lądowanie poza lotniskiem (1 d) [2019-07-13 16:28:16] [Output] : >> QeRty(114): . [2019-07-13 16:28:23] [Output] : ✔ Przekazujesz 2000.00 € graczowi QeRty/114. [2019-07-13 16:28:31] [Output] : >> QeRty(114): jestes ? [2019-07-13 16:28:43] [Output] : >> Pierwszy nick/login: precel1 [2019-07-13 16:28:43] [Output] : >> Ostatnich 5 nicków: |MECH-SF|QeRty, QeRty, precel1, |-TAXI-|precel1, |MECH-LV|MEDYK|precel1 [2019-07-13 16:28:43] [Output] : [2019-07-13 16:28:44] [Output] : << QeRty(114): tak tylko mnie wywalilo [2019-07-13 16:28:53] [Output] : 197> Andrys: kto pisał o gold na radiu? [2019-07-13 16:28:58] [Output] : 11> |CT|MrTalon: co zrobić jak podłoga zje ci koło?
  5. Przepraszam ze sie udziele w tej sprawie. Ja nie wiem dlaczego gracz dostał bana udzielał sie aktywnie w konwersacji na czacie, ze mną oraz z innymi graczami, więc go raczej nie można nazwać afkiem. Ja rozumiem jakby zostać afkiem w wodzie lub krążyć w kolko. ale mniejsza z tym w powyższych logach widać ze czynnie brał udział w grzę, tak samo nie ma to sensu Np włączyc jakiś program i pisać z innymi. Rozumiem też podejrzenia admnistracji o antyafka te całe nieodzywanie się do nich itd ,ale jednak był na serwie co potwierdzają to logi. Miłego wieczoru.
  6. Data i godzina zdarzenia: 2019-07-10 Nick/pasek: |Tune|zapytajnik?*ps Nick/pasek oskarżonej osoby: Conti Mój serial: 772E2B0CF41C88DA37276E08DB2CD8F4 Opis: Więc wyglądało to tak wczesniej z graczem spotkałem sie na drodze gdy skręcałem i zdarzył się wypadek z winy oskarżonego. Dopytywalem sie czy zapłaci za szkody ale mniejsza z tym. Gracz od samego początku odnosił się do mnie z pogardą. zajechalem do mechanika w celu naprawienia pojazdu po wczesniejszym incydencie naprawiłem i spotkałem oskarżonego. wyjechałem na drogę i najwyrażniej coś mu strzeliło i zaczął mnie taranować. Gracz poinformowany. Dowody w postaci logów: [2019-07-10 20:58:03] [Output] : >> Conti(329): to sie niezle wjezdza w graczy [2019-07-10 20:58:16] [Output] : Wykonano zrzut ekranu: 'C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.5\screenshots\mta-screen_2019-07-10_20-58-16.png' [2019-07-10 20:58:17] [Output] : Wykonano zrzut ekranu: 'C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.5\screenshots\mta-screen_2019-07-10_20-58-17.png' [2019-07-10 20:58:20] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: ile [2019-07-10 20:58:20] [Output] : 210 CookieDBD: płać [2019-07-10 20:58:25] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: srać [2019-07-10 20:58:28] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: pytam ile [2019-07-10 20:58:28] [Output] : 210 CookieDBD: płać [2019-07-10 20:58:30] [Output] : 210 CookieDBD: 30 eur [2019-07-10 20:58:35] [Output] : ✔ Przekazujesz 30.00 € graczowi CookieDBD/210. [2019-07-10 20:58:41] [Output] : << Conti(329): ta naprawionym cometem cepie... [2019-07-10 20:58:55] [Output] : >> Conti(329): Krd cb nie tyczy ? xD [2019-07-10 20:59:01] [Output] : 116 |Leito|: 2e [2019-07-10 20:59:02] [Output] : * |KOMIS|MrKozak226 uruchamia silnik. [2019-07-10 20:59:04] [Output] : 39 Huti: Siema co trzeba? [2019-07-10 20:59:07] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: ABC [2019-07-10 20:59:09] [Output] : 210 CookieDBD: napraw co zepsute [2019-07-10 20:59:09] [Output] : PS> OlafeeQ.ps: Kupilem yosemite [2019-07-10 20:59:19] [Output] : 39 Huti: 83 [2019-07-10 20:59:20] [Output] : PS> OlafeeQ.ps: za 80k+pod [2019-07-10 20:59:22] [Output] : 116 |Leito|: 27e [2019-07-10 20:59:26] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: xD [2019-07-10 20:59:31] [Output] : 116 |Leito|: Witam Zapraszam na stanowisko W czym mogę pomóc [2019-07-10 20:59:33] [Output] : 127 Boczuss*: , [2019-07-10 20:59:43] [Output] : << Conti(329): morda [2019-07-10 20:59:54] [Output] : >> Conti(329): cos jeszcze ? [2019-07-10 21:00:56] [Output] : 11 KubusPuchateek: wziąłbym tego rumaka :D [2019-07-10 21:01:08] [Output] : 264 Skjun: sell ? [2019-07-10 21:01:12] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: Nope [2019-07-10 21:01:12] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: :x [2019-07-10 21:01:22] [Output] : * KiszoPL spuszcza hamulec ręczny. [2019-07-10 21:01:22] [Output] : * KiszoPL uruchamia silnik. [2019-07-10 21:01:38] [Output] : 64 Marchew: [S] Jester |FMK|Ultra-Wide|Rh1|Fvizu|18k przebieg [2019-07-10 21:01:57] [Output] : * Marchew uruchamia silnik. [2019-07-10 21:01:57] [Output] : [2019-07-10 21:02:14] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: sr [2019-07-10 21:02:25] [Output] : << Conti(329): naucz się jeździć cymbale [2019-07-10 21:02:41] [Output] : >> Conti(329): jeszcze cos ? moge poczytac [2019-07-10 21:02:51] [Output] : 64 Marchew: elo mati [2019-07-10 21:02:55] [Output] : [2019-07-10 21:03:02] [Output] : PS> PanTomek.ps: siema [2019-07-10 21:03:05] [Output] : << Conti(329): szkoda na ciebie czasu ;) [2019-07-10 21:03:06] [Output] : PS> OlafeeQ.ps: Cze [2019-07-10 21:03:26] [Output] : >> Conti(329): xd wlascicel cometa z milionowym przebiegiem i kozak [2019-07-10 21:03:45] [Output] : * Marchew uruchamia silnik. [2019-07-10 21:03:52] [Output] : 233 |KOMIS|Franser: Sprzedam nowiutkie premiery oraz nową fortunke tanio!!! [2019-07-10 21:03:57] [Output] : Nie akceptujesz żadnych wiadomości PM. Wpisz /pmon aby zacząć. [2019-07-10 21:03:59] [Output] : 126 |SMSA|VectoR^: Pojawila mi sie nazwa organizacji na srodku ekranu xD [2019-07-10 21:04:20] [Output] : [2019-07-10 21:04:23] [Output] : * Odtwarzanie strumienia radiowego zostało zablokowane z powodu słabych parametrów Twojego połączenia z Internetem. [2019-07-10 21:04:28] [Output] : Wykonano zrzut ekranu: 'C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.5\screenshots\mta-screen_2019-07-10_21-04-28.png' [2019-07-10 21:04:31] [Output] : 238 Dj_Luki.: na 1 jest [2019-07-10 21:04:42] [Output] : 32 KiszoPL: ile rh1 ? [2019-07-10 21:04:49] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: 16160 [2019-07-10 21:04:51] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: na 1\ [2019-07-10 21:05:02] [Output] : 32 KiszoPL: malniesz ? [2019-07-10 21:05:06] [Output] : 238 Dj_Luki.: nie [2019-07-10 21:05:11] [Output] : 32 KiszoPL: bo ? [2019-07-10 21:05:13] [Output] : 238 Dj_Luki.: nie [2019-07-10 21:05:21] [Output] : Akceptujesz wszystkie wiadomosci PM. Wpisz /pmoff aby przestac. [2019-07-10 21:05:25] [Output] : 238 Dj_Luki.: wyjedz [2019-07-10 21:05:28] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: spytam sie ile za silnika [2019-07-10 21:05:29] [Output] : 32 KiszoPL: czekam az malniesz [2019-07-10 21:05:34] [Output] : 85 |samc|bot_reeziak.fg: 173 chyba [2019-07-10 21:05:35] [Output] : 238 Dj_Luki.: nie malne report ? [2019-07-10 21:05:37] [Output] : 85 |samc|bot_reeziak.fg: albo 137 [2019-07-10 21:05:38] [Output] : 85 |samc|bot_reeziak.fg: nie wiem [2019-07-10 21:05:41] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: zobaczym [2019-07-10 21:05:42] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: nie musi wykonywac tej uslugi [2019-07-10 21:05:45] [Output] : 32 KiszoPL: ty dostaniesz :) [2019-07-10 21:05:48] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: wyjedz i nie utrudniaj [2019-07-10 21:05:49] [Output] : 238 Dj_Luki.: nie [2019-07-10 21:05:55] [Output] : 238 Dj_Luki.: nie musze ci malowac [2019-07-10 21:06:02] [Output] : 32 KiszoPL: jestes mechem [2019-07-10 21:06:03] [Output] : 32 KiszoPL: musisz [2019-07-10 21:06:04] [Output] : 238 Dj_Luki.: zapytaj admina masz raporta juz [2019-07-10 21:06:08] [Output] : 238 Dj_Luki.: nie musze [2019-07-10 21:06:09] [Output] : ✔ Zgłoszenie zostało wysłane. [2019-07-10 21:06:16] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: wyjazd ziomek [2019-07-10 21:06:19] [Output] : 238 Dj_Luki.: wyjedz [2019-07-10 21:06:20] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: nie jestes sam [2019-07-10 21:06:23] [Output] : 238 Dj_Luki.: Witam co robimy ? [2019-07-10 21:06:28] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: abc kolego [2019-07-10 21:06:39] [Output] : 17 pashiner: I CHUJ [2019-07-10 21:06:39] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: te [2019-07-10 21:06:40] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: PLAC [2019-07-10 21:06:41] [Output] : 238 Dj_Luki.: 55 [2019-07-10 21:06:44] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: co to ma byc [2019-07-10 21:06:45] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: ta [2019-07-10 21:06:47] [Output] : 17 pashiner: zderzak urwany [2019-07-10 21:06:48] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: co tak drogo :v [2019-07-10 21:06:51] [Output] : 17 pashiner: ile [2019-07-10 21:06:54] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: no ty we mnie wjechales [2019-07-10 21:06:55] [Output] : ✔ Przekazujesz 55.00 € graczowi Dj_Luki./238. [2019-07-10 21:06:56] [Output] : 17 pashiner: za cale all zaplace moze [2019-07-10 21:06:58] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: ja nie wjechalem [2019-07-10 21:06:59] [Output] : 17 pashiner: moja wina [2019-07-10 21:06:59] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: mysle ze 50 styknie [2019-07-10 21:07:08] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: Siema co robimy ? [2019-07-10 21:07:10] [Output] : 17 pashiner: nie no stary za 50 to ja sobie zderzak juz wyklepie [2019-07-10 21:07:13] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: ho [2019-07-10 21:07:13] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: zara jak ci to rozwale cale [2019-07-10 21:07:16] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: mordo [2019-07-10 21:07:17] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: to bedziesz klepac [2019-07-10 21:07:17] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: ci naprawie [2019-07-10 21:07:18] [Output] : 238 Dj_Luki.: Zrobione licze na napiwek :) zbieram na auto [2019-07-10 21:07:18] [Output] : 238 Dj_Luki.: polecam sie na przyszłość [2019-07-10 21:07:18] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: 1k [2019-07-10 21:07:24] [Output] : 17 pashiner: nie bijXD [2019-07-10 21:07:27] [Output] : 17 pashiner: bo to [2019-07-10 21:07:28] [Output] : 238 Dj_Luki.: Witam co robimy ? [2019-07-10 21:07:29] [Output] : 17 pashiner: serio boli w poerfel [2019-07-10 21:07:29] [Output] : 59 |KOMIS|n0rweG: ile silnik [2019-07-10 21:07:32] [Output] : 329 Conti: hahahaha [2019-07-10 21:07:34] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: wyjazd [2019-07-10 21:07:34] [Output] : 329 Conti: ceju [2019-07-10 21:07:35] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: lamusie [2019-07-10 21:07:36] [Output] : 238 Dj_Luki.: 180 [2019-07-10 21:07:38] [Output] : 329 Conti: słuchaj [2019-07-10 21:07:38] [Output] : 17 pashiner: dziena [2019-07-10 21:07:39] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: zrobione [2019-07-10 21:07:41] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: ziomus [2019-07-10 21:07:42] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: jak sie beda [2019-07-10 21:07:42] [Output] : 322 |Tune-SanFierro|$zajka: pruc [2019-07-10 21:07:43] [Output] : 74 |Tune|zapytajnik?*ps: czytaj [2019-07-10 21:08:13] [Output] : Wykonano zrzut ekranu: 'C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.5\screenshots\mta-screen_2019-07-10_21-08-13.png' [2019-07-10 21:08:14] [Output] : Wykonano zrzut ekranu: 'C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.5\screenshots\mta-screen_2019-07-10_21-08-14.png' [2019-07-10 21:08:15] [Output] : Wykonano zrzut ekranu: 'C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.5\screenshots\mta-screen_2019-07-10_21-08-15.png' [2019-07-10 21:08:26] [Output] : >> Conti(329): powodzonka skarga idzie na forum [2019-07-10 21:08:33] [Output] : >> Conti(329): ;) [2019-07-10 21:08:40] [Output] : 190 |SM|szanitek|YT|: Tak [2019-07-10 21:08:47] [Output] : << Conti(329): czekam [2019-07-10 21:08:54] [Output] : >> Conti(329): k [2019-07-10 21:09:01] [Output] : << Conti(329): z niecierpliwością [2019-07-10 21:09:09] [Output] : 58 LuKKa: Bajka [2019-07-10 21:09:11] [Output] : >> Conti(329): na prawko ? ok lub screenshotów: https://imgur.com/a/tE5PSXh Oczekiwania (zostaną wzięte, pod uwagę przy rozpatrzeniu. Możliwe opcje to: mute na x dni, ban na x dni, zwrot pieniędzy) : niechaj administracja zdecyduje co bedzie najlepsze
  7. Przepraszam że się w trącę tutaj ale byłem świadkiem całego zdarzenia. Osobiście próbowałem załagodzić tą sytuację, obaj gracze zachowali się źle @KS.NATAN swoimi docinkami oraz prowokacjami a @Patryk1106|SM| swoimi wulgaryzmami i zachowaniem moim zdaniem oskarżający jak i oskarżony powinni zostać ukarani. Miłego wieczoru.
  8. Wszystko dobrze tylko teraz przestało mi liczyć pkt :v mial ktos z was taki problem ?
  9. Jak ja zgrywam niewiniątko ? podaj przykład. To ty ciągle odwalasz i psujesz innym rozgrywkę na serwerze. Ja po prostu nie chce aby gracze takiego pokroju jak ty robiło rozwałke na serwerze. Jak chcesz poodwalac to idz na jakiegos Fortnite lub pomaluj sobie na paintcie. Tam bedzie pełno dla ciebie rozrywki. Czas dorosnąć. Na życzenie [2019-07-04 23:12:38] [Output] : 200 pytonkusiciel: kij ze dzieci [2019-07-04 23:12:47] [Output] : 200 pytonkusiciel: jakie cwoki tam sa [2019-07-04 23:12:49] [Output] : [2019-07-04 23:13:06] [Output] : [2019-07-04 23:13:10] [Output] : 200 pytonkusiciel: wiem za rambo to dupoliz porzadny [2019-07-04 23:13:14] [Output] : 200 pytonkusiciel: i odwala jak nikt nie widzi [2019-07-04 23:13:22] [Output] : 200 pytonkusiciel: ale i tak skargi tutaj nie dzialaj [2019-07-04 23:13:32] [Output] : 200 pytonkusiciel: bo zostaja bez odpowiedzp are miesiecy albo zamykane bez rozwiazania [2019-07-04 23:13:45] [Output] : 200 pytonkusiciel: rambo sobie dla swojej organizacji pojazdy robil [2019-07-04 23:13:49] [Output] : 252 nokia201: interesujące [2019-07-04 23:13:51] [Output] : 200 pytonkusiciel: tzn tepal ich jak oferty byly [2019-07-04 23:14:07] [Output] : 200 pytonkusiciel: [2019-07-04 23:14:37] [Output] : 200 pytonkusiciel: sa i tacy administatorzy ktory handlowali kasa stad [2019-07-04 23:14:43] [Output] : 200 pytonkusiciel: i sa dalej na randze [2019-07-04 23:14:47] [Output] : 200 pytonkusiciel: po czasie [2019-07-04 23:15:11] [Output] : 252 nokia201: kurde no ładne rzeczy mi tu opowiadzasz [2019-07-04 23:15:15] [Output] : 200 pytonkusiciel: po kryjomu nastawianie graczy przeciwko komus [2019-07-04 23:15:28] [Output] : 200 pytonkusiciel: ja tu mam pewne rozmowy stad
  10. Widać na ssach wszystko , z datą sie pomylilem to przyznaje bo to było wczoraj ale to i tak nie zmienia tego ze przychodzisz tutaj tylko odwalac. Jakbyś nie zauważył to zgasł mi silnik po tym jak we mnie wjechałeś. Nie udawaj niewiniątka bo ci to żle wychodzi. Miłego wieczoru życzę. EDIT: data poprawiona Logi ze zdarzenia: [2019-07-03 22:02:20] [Output] : >> pytonkusiciel(251): placisz 120 czy skarge na forum ? [2019-07-03 22:02:22] [Output] : * |Tune|zapytajnik?*ps uruchamia silnik. [2019-07-03 22:02:31] [Output] : << pytonkusiciel(251): ? [2019-07-03 22:02:45] [Output] : >> pytonkusiciel(251): na czolowke wjechales [2019-07-03 22:02:52] [Output] : << pytonkusiciel(251): pisz skarge [2019-07-03 22:03:07] [Output] : >> pytonkusiciel(251): Ok to skarga i prawko [2019-07-03 22:03:13] [Output] : << pytonkusiciel(251): ok Oraz jeden interesujący: [2019-07-04 23:12:47] [Output] : 200 pytonkusiciel: jakie cwoki tam sa [2019-07-04 23:12:49] [Output] : [2019-07-04 23:13:06] [Output] : [2019-07-04 23:13:10] [Output] : 200 pytonkusiciel: wiem za rambo to dupoliz porzadny [2019-07-04 23:13:14] [Output] : 200 pytonkusiciel: i odwala jak nikt nie widzi
  11. Data i godzina zdarzenia: 2019-07-03 Nick/pasek: |Tune|zapytajnik?*ps Nick/pasek oskarżonej osoby:pytonkusiciel Mój serial: 772E2B0CF41C88DA37276E08DB2CD8F4 Opis: Wjechal celowo na czołówkę nie chciał zaplacic za szkody. Gracz poinformowany. Przychodzi tutaj tylko odwalać Dowody w postaci screenów: https://imgur.com/a/aD4OmPR
  12. @prawy_alt @Kisiel5525* @Krzysztof1996.ps @PanTomek.ps @Amarena_Cytrynowa
×
×
  • Create New...