Jump to content

|UPS|Deilo

Gold
  • Content Count

    935
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

|UPS|Deilo last won the day on July 17

|UPS|Deilo had the most liked content!

Community Reputation

1180 Świetny Gość!

About |UPS|Deilo

  • Rank
    Lance Vance
  • Birthday 03/01/1959

Komunikatory

  • Website URL
    https://www.facebook.com/Deilo17/

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Localization
    Dead
  • Zainteresowania
    R. I. P.

Game Account

  • Faction
    San Andreas Medical Center
  • Faction rank
    Ratownik medyczny

Recent Profile Visitors

11391 profile views
  1. Kurła Janusz, nieźle narozrabiałeś

    https://m.imgur.com/a/7Fr2T

    1. Tobiasz3568

      Tobiasz3568

      Czy kiedyś skończysz z tymi statusami? 

  2. Także ten, opinia wasza już jest poznana. 

    1. Tobiasz3568

      Tobiasz3568

      To dobrze. 

  3. Pierwsza dama teatru k69 😍 gratuluję kochany :)

     

    1. Show previous comments  5 more
    2. Juliee

      Juliee

      hipokryzja 

    3. Sashka^

      Sashka^

      Dobrze, zluzujcie. Przestańcie się kłócić o taką głupotę, bo to po prostu bez sensu :)

    4. Tobiasz3568

      Tobiasz3568

      Dobra, ogarnij się z tymi statusami. Nikogo to już nie bawi. Serio Ci to mówię. 

      Odsapnij na parę dni z tego forum. Ochłoń z tym. Dobrze Ci radzę. 

  4. |UPS|Deilo

    Sprawdzenie

    Daj serial, pomoże to administracji w znalezieniu jego nicku. Ewentualnie ID pojazdu
  5. Duch ziemniaka cię dzisiaj w nocy nawiedzi😁😁

     

    1. |SMSA|OPSM|theemo

      |SMSA|OPSM|theemo

      Jak to dobrze że jadłem makaron ufff 

    2. |UPS|Deilo

      |UPS|Deilo

      Makaron? To pomaga xd? 

    3. Tobiasz3568
  6. ESC > Ustawienia > Multiplayer > Zmień nick na swój.
  7. Będzie nawiedzał cię duch mojego ziemniaka z profilowego. Jedyny sposób na wypędzenie go to zajrzenie i odpisanie na pv 

  8. Ja chyba skargę na niego napisze że żebraks zabił. Przecież inny cej by chciał repke na + wbić.
  9. Co ja? Proszę nie oskarżać mnie o coś... Za 1h30m będzie auto. Więc nie rób już dramy pozdrawiam.
  10. Ach ty oszuście !!! xd  

     

     

  11. Proszę nie karać punktami Twoje pieniądze zostały wydane na zamówione przez ciebie auto. Auto zamówione, pieniądze wydane, więc dlaczego ma zwracać coś co robi dla ciebie? Nie staje po żadnej stronie. lecz jakaś gra fair należy się. Co ma zrobić potem z tym samochodem? Życie to nie tylko gra, dzień ciebie nie zbawi jak poczekasz troszkę, może klient drugi nie odebrał pojazdu, a nie miał slotów na zamówienie twojego? Panie @Repufi_PL nie rób spiny o takie pierdółki, gdyby cię oszukał to by tylko kasę wziął i auta nie zamówił. TO JEST OSZUSTWO WTEDY.
  12. Nie wiem czy gratulować, czy nie teraz.

     

    1. Show previous comments  21 more
    2. |UPS|Deilo

      |UPS|Deilo

      To ja mu wskazywałem drogę do LS krótszą. Bo nie ogarniał xddd. A teraz tak się odwdzięcza xd zrajca kurła. Teraz on, Aza i pan admin to ustawiona trójka... Trzymają się razem jak ten i tamten. 

    3. |ASAMC|Sai.

      |ASAMC|Sai.

      haha młody sie ustawil pozdrawiam

    4. |UPS|Deilo

      |UPS|Deilo

      No właśnie. Ustawił się. ⚠️⚠️⚠️

×
×
  • Create New...