Skocz do zawartości

IVS*Flontyy

Gracz
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 CJ

O IVS*Flontyy

  • Tytuł
    CJ
  • Urodziny 04.06.1999

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    Siatkówka,MMA,Pływanie :D

Ostatnie wizyty

192 wyświetleń profilu
  1. IVS*Flontyy

    Skarga na Flontyy

    Kur pisalem ze o 20ci odam
  2. IVS*Flontyy

    Wymiana poza serwerem

    Data i godzina zdarzenia:19:10 Nick/pasek:IVS*Flontyy Nick/pasek oskarżonej osoby:janoo Mój serial:potem dodam Opis:wymienialem sie z graczem nie legalnie poza serwer chce bana na tego typa gosc nie oszukal nie dal psc chce zeby bana mial Dowody w postaci logów: http://pylife.pl/topic/141517- lub screenshotów: Oczekiwania (zostaną wzięte, pod uwagę przy rozpatrzeniu. Możliwe opcje to: mute na x dni, ban na x dni, zwrot pieniędzy):chce zeby mial bana jak najszybciej jedno zdj dalem.tylko ale kupil odemnie pojazd chce zeby mial bana jak najszybciej
  3. IVS*Flontyy

    Kradziesz majatku

    Twój nick/login:IVS*Flontyy Twój serial: jutro podam Data kiedy ostatni raz miałeś dostęp do konta/majątku:dzis ale ktos pisze na forum mi tu Data kiedy na pewno nie miałeś dostępu do konta/majątku:nwm Opis sytuacji:gralem. Tu nagle admin pisze ze ktos pisze na forum ze handlowalem kontami i pojazdami poza serwerem a tak na serio to nie prawda Osoba, którą PODEJRZEWASZ o kradzież:nwm Ilu osobom podawałeś hasło do swojego konta:nie Czy brałeś udział w handlu kontami/majątkiem poza serwerem: NIE Screeny/dowody:nie mam Czy złożyłeś zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na policji/w prokuraturze: NIE
  4. IVS*Flontyy

    Kupie Buffalo

    Model pojazdu: Buffalo Przebieg: 0-10 k Cena:60 k Felgi:obojetne
  5. IVS*Flontyy

    Skarga na RonRex

    Data i godzina zdarzenia: ‎22 ‎października ‎2018, ‏‎19:20:20 Nick/pasek: Zjarany_Szympans Nick/pasek oskarżonej osoby: RonRex Mój serial: 52020E6259C5C05A744A2031E3E6E443 Opis: Kolega pisał do mnie czy sprzedam mu premiera na raty (niepotrzebnie się zgodziłem) . Miał wczoraj oddać do południa. Nie oddał nic! Na 1 ss była mowa o 12 750e,potem RonRex zgodził się na 13k (Widać na ss) Dowody: https://imgur.com/a/93JMWKS
  6. IVS*Flontyy

    Asortyment Felg

    Serial: 52020E6259C5C05A744A2031E3E6E443 Witam, od dłuższego czasu 3/4 serwera ,czeka na nowy asortyment felg. Fajnie jak byście dodali off-roady oraz ahab na hallowen :D. Bardzo proszę przemyślić moje słowa
  7. IVS*Flontyy

    Kupie Premiera

    Model pojazdu:Premier Przebieg do 10 k Cena: Obojętnie Felgi: off-road
  8. IVS*Flontyy

    [ZABAWA] Wyrazy na ostatnią literę.

    Nie ma na Ń hahahha
  9. IVS*Flontyy

    Liczymy do 300

    Ja kończe 2
  10. IVS*Flontyy

    fpsy

    Ja na twoim miejscu bym zmienił komputer
  11. IVS*Flontyy

    Nowy skromny nabytek :D

    Oszz ty bogaczuu ❤️
  12. IVS*Flontyy

    .

    Przecudowna Kropka !
  13. IVS*Flontyy

    Licytacja Premierów Offroad/Taxo

    Wycofanie.
×