Jump to content

EmporioArmani

Premium
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 CJ

About EmporioArmani

  • Rank
    CJ
  • Birthday 10/10/2001

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. XDDDD pal gume nerdzie idz potryhardowac w jakims mta chłopie stary bez przyjaciół
  2. Nick: DisGierchuck Staż: 1 rok 300h Serial: F4563B0137466E1DE2731BC185DB6044 Nick osoby zawieszającej: Bolesny. Powód zawieszenia prawa jazdy: celowy taran Opis sytuacji: wjechałem na drugi pas i stuknąłem innego gracza Coś od siebie: Pokutuję już 3 dni, zrozumiałem swój błąd i chciałem poprosić o skrócenie kary i usunięciem jej wraz z dniem dzisiejszym
  3. nieaktualne juz chłopu trudno przeczytac tylko by banował wszystkich
  4. Nick: Dawid2010 Staż: 1 rok/200h Serial: F4563B0137466E1DE2731BC185DB6044 Nick osoby zawieszającej: |12lat|Magicznyy* Powód zawieszenia: "DM na DM" (wtf?) Opis sytuacji: przejechałem chłopa samochodem (nawet nie padł) Coś od siebie: Nie czaję trochę za co ten ban. Jeszcze ten powód "DM na DM" To tak jakby iść do więzienia, że srało się w kiblu. Myślałem, że po to jest ta strefa. Jadę sobie samochodem, chłop jakiś do mnie strzela to najechałem na niego samochodem. Nie rozumiem swojego błędu szczerze mówiąc i chciałbym aby kara została anulowana. W normalnej strefie nigdy nikomu nic nie robiłem. A tutaj wszyscy się nawzajem rozjeżdżają a tylko ja dostaję bana. Najlepsze są te małpy które skaczą i piszą "XDDDDDD" jak ktoś dostaje bana mimo że sami robili przed chwilą to samo Czekam na anulowanie nieuczciwie danej kary.
  5. Próbowałem zresetować przebieg w moim perku ale wyskakuje mi takie coś: "aktualnie nie ma części do tego modelu, spróbuj w przyszłym miesiącu" I stąd moje pytanie dlaczego tak jest? Czy to jakiś błąd czy rzeczywiście mam czekać miesiąc? Pomóżcie mniej doświadczonemu koledze 😕
  6. Kiedy próbuję wyzerować przebieg mojego auta wyskakuje mi coś takiego: "Aktualnie nie ma części do tego modelu. Spróbuj w przyszłym miesiącu" Stąd moje pytanie o co w tym chodzi? Nie udało mi się znaleźć na forum żadnych informacji na ten temat. Proszę o pomoc 😕
  7. Buffalo przebieg 12k, felgi mega, koła ultra wide, licznik ONE, lampy ocean green,
  8. Buffalo 12k przebiegu, felgi: mega, koła ultra wide, światła: drastic lime, licznik: cyfrowy. Czekam na oferty.
  9. Nick: Dawid2010 Staż: 1 rok/200h Serial: F4563B0137466E1DE2731BC185DB6044 Nick osoby zawieszającej: noctropolis Powód zawieszenia prawa jazdy: uszkodzenie pojazdu innego gracza Opis sytuacji: Przez negatywne emocje zniszczyłem zderzak innemu graczowi Coś od siebie: Pokutuję już od 3 dni jednak ban był dany na 7 dni. Jest to bardzo dużo jak na karę za czyn tego typu więc chciałem prosić o anulowanie kary z dniem dzisiejszym. Uważam że dosyć już się nacierpiałem. Następnym razem z pewnością pomyślę 2 albo nawet 3 razy za nim zrobię coś takiego.
  10. pal gume typie ^tak dla formalności jeszcze napiszę
  11. A jeszcze tylko napiszę że "sekunda" często jest używane w przenośni i nie oznacza dosłownie sekundy. Myślałem że wiesz o tym skoro używasz związków frazeologicznych typu "kłamstwo ma krótkie nogi" To od ciebie zależy które 35 sekund wybierzesz na powtórkę A sytuacji nie próbuję poprawić bo kompletnie mi nie zależy XD Myślisz że boję się jakiegoś bana? Gram sobie dla zabicia czasu w wolnych chwilach a nie tak jak ty
  12. no właśnie to było jeszcze chwilę wcześniej XDDD gościu to ty kłamiesz bo dobrze wiesz o co chodzi nawet ci pisałem o tym Sam siebie wkopałeś bo na chacie jest napisane że ustawiłeś ograniczenie prędkości na 20km/h Jak jedziesz i sobie hamujesz w ten sposób to już nie moja wina. Dobrze wiesz o co chodzi a udajesz świętoszka wstawiając "dłuższy" filmik a jestem pewien że masz i tamten moment tylko go nie wstawisz Więcej nie odpisuję bo mam w doopie czy mi ktoś da bana czy nie a nie che mi się kłócić z jakimś chłopem który żyje tylko grami i kłóci się o kilka wirtualnych pieniążków które ma wydać na naprawę XDD Wyjdź sobie z domu lepiej czasem
  13. XDDD chłop specjalnie wyciął moment jak celowo zahamował żebym w niego walnął i zniszczył mi tym samym zderzak. Filmik dziwnym trafem zaczyna się akurat sekundę po tym wydarzeniu hmmmm sam mi nie zapłacił za wyrządzone szkody to i ja tego nie uczyniłem Ale montaż filmiku fajny XD zbliżenie kamery na kryminalistę aż sobie go zapiszę bo śmieszny nawet
  14. Nick: David Crasoocky Wiek: 18 lat Serial: F4563B0137466E1DE2731BC185DB6044 Staż: 170h Powód zmutowania: "cbk" Opis sytuacji: Zostałem zmutowany za używanie obraźliwych słów w rozmowie z osobą która zniszczyła mi auto oraz odmówiła zapłaty za szkody mimo początkowo pokojowego nastawienia z mojej strony. Ja również byłem obrażany w tej sytuacji więc nie rozumiem czemu miałbym być traktowany gorzej niż tamta osoba. Co więcej nie padło żadne wyjątkowo wulgarne słowo. Użyłem określenia "cep" co nie jest jakoś bardzo obraźliwe w moim odczuciu. Co ciekawe chwilę wcześniej po zgłoszeniu gracza, który zniszczył mi auto i odjechał bez zapłaty ostrzeżenie przyszło DO MNIE żebym przestał jechać za tą osobą XD. Czyli to ja zrobiłem coś złego? Nie rozumiem skąd takie nierówne traktowanie. Podobno wszyscy mają w tej grze takie same prawa i nieważne jest to czy mają premium czy nie Coś od siebie: Nie będę tutaj pisał, że przepraszam ani tego, że więcej się to nie powtórzy ale proszę o anulowanie kary bo nie uważam żebym zrobił coś złego. Na ogół zachowuję się kulturalnie ale w tej sytuacji kiedy wyzywają mnie jakieś dzieci nie mogłem udać, że nie słyszę i odjechać tym bardziej, że ten koleszka był mi winien pieniądze za uszkodzenie auta. Dziękuję i liczę na przychylną decyzję dotyczącą odbanowania
×
×
  • Create New...