Jump to content

Pefek.PS

Player
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 CJ

2 Followers

About Pefek.PS

  • Rank
    CJ

Recent Profile Visitors

214 profile views
  1. Pefek.PS

    Sanchez MK23

    Jestem w stanie zaakceptowac oferte wynoszaca 135tysiecy
  2. Pefek.PS

    Sanchez MK23

    Model pojazdu: Sanchez Przebieg: 500km+ Cena: Bedzie atrakcyjna oferta to sprzedam :) Kolor: Niebieski jasny Felgi: brak Kolor Świateł: Betty (unikat) Tuning: MK2 , MK3 Zdjęcie Pojazdu: później wrzucę
  3. Model pojazdu: Washington Przebieg: 5k Cena: Licytacja-Bedzie atrakcyjna oferta to sprzedam Kolor: szary Felgi: - Kolor Świateł: - Tuning: MK2 Zdjęcie Pojazdu:*wymagane*
  4. Zamykać-----Sprzedano Na samym serwerze pojawila sie badziej satysfakcjonujaca oferta
  5. Model pojazdu: Sabre Przebieg: 11k Cena:Licytacja-wpadnie spoko oferta to sprzedam :) Kolor: czarny Felgi: Virtual Kolor Świateł: - Tuning: MK2,MK3 felgi Virtual
  6. Nie wysylam w twoja strone zadnych obrazliwych slow to nie rozumiem dlaczego ty to robisz. Skoro mowie ci kolego ze ten jester nie byl malowany to nie byl malowany tak? No wlasnie jakie 3 tygodnie? Nawet mysle ze ponad :))
  7. Zaraz zaraz Ze co? Owy jester nigdy nie posiadał pj, przynajmniej ja go nie mialem,chodz moze nawet o tym nie wiedzialem,z powodu ze jester nie byl przez moja osobe nigdy malowany. Co do daty kolego.. nie wiem skad ja wytrzasnales skoro ja tego autka nie mam juz +3tyg w swoich szeregach.. Pozdrawiam -.-
  8. Nick: Pefek.ps Staż: 204 dni (338h) Serial: CBE575D3CE7BF79762DCACF8B5DE48A1 Nick osoby zawieszającej: Domelek* Powód zawieszenia prawa jazdy: Zajeżdzanie drogi "L'ce", taranowanie, utrudnianie zdania egzaminu Opis sytuacji: L'ka zaczyna egzamin. W tamtym momencie bylem zbulwersowany z przyczyn prywatnych i musiałem odreagować. Nie myśląc podjechałem i zacząłem 'naparzać' w pojazd motocyklem. Dowody: Tutaj możesz zamieścić dowody jeżeli jakieś posiadasz (( koledzy nie wchodzą w grę )) Coś od siebie: W tamtym momencie nie zdawałem sobie sprawy co tak naprawdę robię,bylem przejęty całą tą sytuacją. To moja jedna z nielicznych kar tego typu. Przyznaje się do swojej winy i żałuje.
×
×
  • Create New...