Jump to content

SyNTheTiC*

Player
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Dobra

About SyNTheTiC*

  • Rank
    Frank Tenpenny
  • Birthday 12/17/2000

Informacje ogólne

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Localization
    Wrocław

Recent Profile Visitors

471 profile views
  1. No wczoraj jakoś graliśmy i on zarabiał na tym L1.Dobra zrobię tak jak mówisz zgłoszę ten bląd.Thx za pomoc Wszystko wyjaśnione LOCK!
  2. SyNTheTiC*

    Błąd z L1

    Witam,mój kolega 2 dni temu zdał licencje na L1 wszystko zdał praktykę już normalnie zarabiał.Nikt mu licencji nei zabrał i nie moze latać piszę mu że nie posiada licencji.W czym tkwi problem?
  3. Co się porobiło :o

  4. Fajnyyy materiał Dobrze się go czyta tego czego w materiałach brakuje to u ciebie to jest
  5. elo,elo :D

    1. AreXsoN

      AreXsoN

      To ty nie? :D z 2 serwa wiesz którego i frakcji? XD

  6. Witam po przerwie :D

    1. GG.

      GG.

      No siemka

    2. AreXsoN

      AreXsoN

      Cześć Ceju xD

  7. Tutaj max 2/3 obrazki są przerobione XDDDDDDDDD
  8. Napis który ma być na grafice:SyNTheTiC Co ma być na grafice:Mój nick Wymiary:Taki jak na avatar Typ grafiki (sygnatura/awatar/pasek/tapeta,banner):avatar Inne informacje:NO nick i jakies fajne TŁO zajebiste w chu**8 Jak się bdz podobać to sypne duzoooo hajsuwkiy!
  9. Witam,ostatnio zrobiłem wlasne mumble tzw. kupiłem Nie ogarniam się za bardzo w tym Jak dać komus range np. i jak dodac rangi itd ? Proszę o pomoc Mumble po to aby np. grac ze znajomymi w gry inne typu CS HELP.
  10. Nick z Mumble:SyNTheTiC Wiek:15 Kto Cię zbanował:CzarnY Powód zbanowania:Wyzwiska w strone administratora. Krótki opis co zrobiłeś:Noo zwyzywałem czarnego.Wbiłem z kolegami i wiadomo jak to jest proszę o ub miałem napisać czarny w poprzedniej napisał to pisze:P Proszę o ub ponieważ mam zamiar wrócić na Pylife. Link do poprzedniego podania:http://pylife.pl/topic/190941-wniosek-o-ub-synthetic-zbanowany-przez-czarny/ Coś od siebie:Bardzo przepraszam proszę o ub nigdy więcej się to nie powtórzy niewiem co mnie wzieło.Proszę o ub. Pozdrawiam SyNTheTiC
  11. Proszę o odbanowanie więcej się to nie powtórzy przepraszam chce tutaj grać! PS:Sorrki za nick chciałęm zobaczyć czy owy nick jest zajęty.
×
×
  • Create New...